Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Slotje?

Dit is mijn blogje. Dat ga ik toch niet op slot gooien?


Laten we het er vanaf nu maar niet meer over hebben, dan.

Ludo

Citaat van: elianmars op 23-01-2009 18:08:20
Ik weet dat het voor hen ook feestdagen waren, maar er is niet eens naar de wagen gekeken.

ik snap je ergens wel hoor, en zou wellicht ook hetzelfde gedaan hebben.
maar anderzijds kunnen we met z'n allen niet in de agenda van een dealer kijken.

Flipjes 850 R

Je hebt vandaag alweer 16 keer iets gepost, moet jij niet heel snel naar je auto om weer lekker te gaan genieten, en kilometers maken  ;D
855 R Automaat Dark Olive Pearl

elianmars

Citaat van: Flipjes 850 R op 23-01-2009 18:16:29
Je hebt vandaag alweer 16 keer iets gepost, moet jij niet heel snel naar je auto om weer lekker te gaan genieten, en kilometers maken  ;D

Ik heb eerst moeten werken en daarna ben ik naar de kaakchirurg geweest (met Roetmobiel!!). Zit nu een beetje bij te komen van het gewroet in mijn mond. De verdovingen beginnen ook uit te werken  :eusa_shifty:

Morgen ga ik Roetmobiel eens verwennen met een mooi R interieur, denk ik  :eusa_dance:

innocenti

Citaat van: elianmars op 23-01-2009 18:11:23
Slotje?

Dit is mijn blogje. Dat ga ik toch niet op slot gooien?


Laten we het er vanaf nu maar niet meer over hebben, dan.
Vervolgtitel

V70 2.5D.....Upgrade

Jans Duiven

Citaat van: elianmars op 23-01-2009 18:55:35
Citaat van: Flipjes 850 R op 23-01-2009 18:16:29
Je hebt vandaag alweer 16 keer iets gepost, moet jij niet heel snel naar je auto om weer lekker te gaan genieten, en kilometers maken  ;D

Ik heb eerst moeten werken en daarna ben ik naar de kaakchirurg geweest (met Roetmobiel!!). Zit nu een beetje bij te komen van het gewroet in mijn mond. De verdovingen beginnen ook uit te werken  :eusa_shifty:

Morgen ga ik Roetmobiel eens verwennen met een mooi R interieur, denk ik  :eusa_dance:

Hahahahaa! Jij denkt natuurlijk: Ik moet er nu nog zó lang in rijden, dan gooi ik er maar gelijk een R interieur in  ;D

Hans ( Dieselt tevreden met een T5R interieur)

P.S. Ik heb van Dennis vernomen dat ook mijn TDi wordt voorzien van zo'n nieuwe bout.

arjenT5R

Citaat van: elianmars op 23-01-2009 18:55:35
Citaat van: Flipjes 850 R op 23-01-2009 18:16:29
Je hebt vandaag alweer 16 keer iets gepost, moet jij niet heel snel naar je auto om weer lekker te gaan genieten, en kilometers maken  ;D

Ik heb eerst moeten werken en daarna ben ik naar de kaakchirurg geweest (met Roetmobiel!!). Zit nu een beetje bij te komen van het gewroet in mijn mond. De verdovingen beginnen ook uit te werken  :eusa_shifty:

Morgen ga ik Roetmobiel eens verwennen met een mooi R interieur, denk ik  :eusa_dance:

;D wat hebben ze getrokken?  ;D

R interieur chique hoor ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

#1057
Fijn dat het beestje weer rijdt!

Ik besef ineens dat je weblog wel zowat twee keer zo groot is geworden door deze ellende.
Ik hoop dat de volgende verdubbeling met leuke zaken gevuld wordt.

Veel roffelplezier!
Yits

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 23-01-2009 20:32:43
Citaat van: elianmars op 23-01-2009 18:55:35


Morgen ga ik Roetmobiel eens verwennen met een mooi R interieur, denk ik  :eusa_dance:

Hahahahaa! Jij denkt natuurlijk: Ik moet er nu nog zó lang in rijden, dan gooi ik er maar gelijk een R interieur in  ;D



Nee, dat was ik al een tijdje van plan. Dat is ook de reden dat Sander en ik de V70R uit Engeland hebben gehaald. De voorbumper van die R gaat ook op m'n wagen komen  8)

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 23-01-2009 20:57:44
Citaat van: elianmars op 23-01-2009 18:55:35
ben ik naar de kaakchirurg geweest (met Roetmobiel!!).
;D wat hebben ze getrokken?  ;D


Er is niks getrokken. Een zenuwbehandeling die ooit niet goed is uitgevoerd, is nu afgemaakt. Via een gat dat in mijn kaak is geboord  :eusa_shifty:

Eugene

Citaat van: elianmars op 23-01-2009 21:44:52
Citaat van: arjenT5R op 23-01-2009 20:57:44
Citaat van: elianmars op 23-01-2009 18:55:35
ben ik naar de kaakchirurg geweest (met Roetmobiel!!).
;D wat hebben ze getrokken?  ;D


Er is niks getrokken. Een zenuwbehandeling die ooit niet goed is uitgevoerd, is nu afgemaakt. Via een gat dat in mijn kaak is geboord  :eusa_shifty:

Lekker..... :-X

If it's not blown, it sucks...

Black Magic

Mooi om te horen dat je geliefde roetmobiel het weer doet Marcel veel plezier en veilige kilometers gewenst!!!

-D©©©L-

Citaat van: elianmars op 23-01-2009 21:44:52
Citaat van: arjenT5R op 23-01-2009 20:57:44
Citaat van: elianmars op 23-01-2009 18:55:35
ben ik naar de kaakchirurg geweest (met Roetmobiel!!).
;D wat hebben ze getrokken?  ;D


Er is niks getrokken. Een zenuwbehandeling die ooit niet goed is uitgevoerd, is nu afgemaakt. Via een gat dat in mijn kaak is geboord  :eusa_shifty:

Dat voelt letterlijk alsof je een flinke "klepstoter" gehad hebt. Sterkte.

darius

#1063
avatar met roet ? Ik bedoel hij raast toch weer voorbij ?
No show, only go.

UserID6342

Citaat van: M a r c op 23-01-2009 10:51:01
Degene die de riemwissel gedaan heeft is toch een off. bedrijf?  Dat kreeg ik tenminste naar mijn hoofd geslingerd toen men dacht dat ik iemand (achteraf terecht) probeerde te beschuldigen....  Als het een bedrijf is kun je dit toch met ze bespreken en anders je rechtsbijstand inschakelen (wat hopelijk niet nodig is).  Het minste wat men kan doen is de kosten van de riemwissel toendertijd crediteren... (lijkt mij tenminste).
Dit is geen uitval naar Marc toe of zo, maar laten we er nu alstublieft mee ophouden om hierover te gaan gissen.  Dit is iets tussen Marcel en Dennis privé en niet voor het forum bestemt.  Het zijn beide grote jongens en ik verwacht dat beide heren er op een of andere manier best uit zullen komen (beide heren zijn zeer redelijk te noemen in voorbijgaande discussie) en daar hoeven / moeten wij ons totaal niet mee bemoeien.  Het belangrijkste is dat de roetmobiel het weer doet !!  Rest is bijzaak.