Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Scooby Doo op 07-03-2009 18:41:42
Uitlaatje!! Sierstuk steekt een eind verder achteruit.  :eusa_whistle:

Daar heb ik wel wat mee gedaan, namelijk in het midden van het gat gehangen. Mij viel het ook op dat het net is of-ie nu verder naar achteren steekt  :eusa_think:

Kan er misschien ook aan liggen doordat-ie gehoorlijk glimt. Heb 'm een beetje gepoetst.

elianmars







Steekt net zo ver uit als voorheen.


Jans Duiven

Ik vind hem wel behoorlijk naar buiten steken Marcel. Is dat een aftermarket of origineel eindstuk?
Het staat een stuk beter dan zo'n dieseleindstuk.  :eusa_clap:

Hans

UserID6342

Wel ver of niet ver , maakt toch niets ?  Het misstaat 'm in ieder geval niet en da's toch het belangrijkste ?

animalT5R

Citaat van: Hans Duiven op 07-03-2009 19:29:56
Ik vind hem wel behoorlijk naar buiten steken Marcel. Is dat een aftermarket of origineel eindstuk?
Het staat een stuk beter dan zo'n dieseleindstuk.  :eusa_clap:

Hans
Ziet eruit als aftermarket ET ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

)()()sT

Vanaf de telefoon kan ik niks zien, maar het is een eindstuk van ET idd. Moet ik er ook nog onder knutselen ;-)

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 07-03-2009 19:29:56
Ik vind hem wel behoorlijk naar buiten steken Marcel. Is dat een aftermarket of origineel eindstuk?
Het staat een stuk beter dan zo'n dieseleindstuk.  :eusa_clap:

Hans


Ten opzichte van de onderkant van de bumper lijkt-ie inderdaad ver uit te steken. Maar hij ligt nog ruim binnen de bumper.

Scheelt toch roet op de bumper  :eusa_whistle: ;D

Ik vind 't sowieso veel beter dan het dieseleindstuk. Wie dat verzonnen heeft...........  Ik kan wel begrijpen dat er een gebogen eindstuk is opgezet, maar dan had er geen gat in de bumper moeten zitten. Dan had 't wel mooi gestaan.

Jans Duiven

Citaat van: elianmars op 07-03-2009 20:00:39
Citaat van: Hans Duiven op 07-03-2009 19:29:56
Ik vind hem wel behoorlijk naar buiten steken Marcel. Is dat een aftermarket of origineel eindstuk?
Het staat een stuk beter dan zo'n dieseleindstuk.  :eusa_clap:

Hans


Ten opzichte van de onderkant van de bumper lijkt-ie inderdaad ver uit te steken. Maar hij ligt nog ruim binnen de bumper.

Scheelt toch roet op de bumper  :eusa_whistle: ;D

Ik vind 't sowieso veel beter dan het dieseleindstuk. Wie dat verzonnen heeft...........  Ik kan wel begrijpen dat er een gebogen eindstuk is opgezet, maar dan had er geen gat in de bumper moeten zitten. Dan had 't wel mooi gestaan.

Ik vraag me eigenlijk af of dat te maken heeft met de lengte van de pijp achter de einddemper van onze dieseltjes  ;D Is die soms langer?

Hans

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 07-03-2009 20:08:11
Citaat van: elianmars op 07-03-2009 20:00:39
Citaat van: Hans Duiven op 07-03-2009 19:29:56
Ik vind hem wel behoorlijk naar buiten steken Marcel. Is dat een aftermarket of origineel eindstuk?
Het staat een stuk beter dan zo'n dieseleindstuk.  :eusa_clap:

Hans


Ten opzichte van de onderkant van de bumper lijkt-ie inderdaad ver uit te steken. Maar hij ligt nog ruim binnen de bumper.

Scheelt toch roet op de bumper  :eusa_whistle: ;D

Ik vind 't sowieso veel beter dan het dieseleindstuk. Wie dat verzonnen heeft...........  Ik kan wel begrijpen dat er een gebogen eindstuk is opgezet, maar dan had er geen gat in de bumper moeten zitten. Dan had 't wel mooi gestaan.

Ik vraag me eigenlijk af of dat te maken heeft met de lengte van de pijp achter de einddemper van onze dieseltjes  ;D Is die soms langer?

Hans

Nope. Het eindstuk was zelfs te kort. Ik heb er een stukje pijp tussen moeten zetten, anders viel het eindstuk achter de bumper  :eusa_shhh:

big ben

erg mooie auto :o :angel:......... helemaal goed

)()()sT

Citaat van: elianmars op 07-03-2009 20:35:43
Nope. Het eindstuk was zelfs te kort. Ik heb er een stukje pijp tussen moeten zetten, anders viel het eindstuk achter de bumper  :eusa_shhh:

Tegen dat probleem loop ik nu dus ook aan ;)
Even de foto's bekeken nu, ziet er toppie uit hoor, weer een complete look  :eusa_dance:
Mooie kleur velgen trouwens  :eusa_angel:

Vertigo

Ziet er weer puik uit Marcel :eusa_clap:

BOV

I take pictures and build stuff...

MarcoV

Mooi zo, lekker strak ;D

MarcoV ;)

fbm

Waarom nog geen foto van voren? iets met een R ofzo?  :eusa_shifty: