Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Sbv


)()()sT

Ligt ie al de sleutelen Sander?  ;)

Sbv

Citaat van: )()()sT op 20-03-2009 21:19:41
Ligt ie al de sleutelen Sander?  ;)
Geen idee. De bumper zou klaar moeten zijn begreep ik.

fbm

Kom maar op met die R  foto's.  :eusa_dance:

elianmars

#1414
Citaat van: )()()sT op 20-03-2009 21:19:41
Ligt ie al de sleutelen Sander?  ;)

Ja hoor, ik ben aan het sleutelen geweest  :eusa_dance:

Sander had me aangeboden om me te helpen, maar ik ben toch maar in m'n eentje aan de gang gegaan. Ik heb tussendoor de kinderen naar bed gebracht en thuis koffie gedronken.

Hierbij het resultaat van het sleutelen:

Eerst maar eens wat slopen:



Koplampwissermotortjes geplaatst. Dankzij de tip van Sander om het front even los te halen was dat een makkie:



Bumper op z'n plek geschoven:



Koplampen en knippers plaatsen:





Dan de mistlampen en roosters plaatsen:





Bijna klaar:



Verse kentekenplaathouder (vorige kon niet tegen een stootje tegen de achterbumper van de Seicento  :eusa_shifty:):



Eigenlijk zonde dat een kentekenplaat verplicht is, maar ja, het is niet anders.

Foto's zijn niet van beste kwaliteit. Morgen eens zien of ik buiten wat moois kan schieten.



Godzijdank pasten de modder/spat/binnenschermen gewoon op de bumper:




Ik mis nu alleen nog de koplampwisser-tegenhoud gevalletjes. Die zaten er niet op bij de Engelse R  :eusa_think:

Jans Duiven

Mooi werk!

Die koplampwisser-tegenhoud gevalletjes hebben toch geen nut, gezien het eigen leven wat die wissers leiden.  ;D

Sbv

Hey kerel,

Ziet er netjes uit hoor. Die koplampdingetjes heb ik nog wel voor je liggen, de garage wat opgeruimd en jawel daar waren ze weer. Nadeel is dat de koplampen er dan wederom uit moeten.
Monteren van de wissermotoren is gelukt. Ik wist niet of een diesel meer ruimte was voor plaatsing.




elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 20-03-2009 23:35:31
Mooi werk!

Die koplampwisser-tegenhoud gevalletjes hebben toch geen nut, gezien het eigen leven wat die wissers leiden.  ;D

(Vooral) de linker wisser zakt nu te ver naar beneden. Ik heb 'm twee keer hoger gesteld, maar hij zakt toch weer lager. Vind ik niet mooi om te zien  :eusa_shifty:

)()()sT

Ja, die zitten aan de onderzijde van de koplampunits, niet?
Ziet er TOPPIE uit Marcel!

Morgen kom ik over de A12, als ik een groene V70R-look zie, dan weet ik dat jij het bent  :eusa_clap:

elianmars

Citaat van: Sbv op 20-03-2009 23:36:39
Die koplampdingetjes heb ik nog wel voor je liggen, de garage wat opgeruimd en jawel daar waren ze weer. Nadeel is dat de koplampen er dan wederom uit moeten.


Ah mooi. Je hebt ze gevonden  :D

Koplampen er uit halen vind ik niet zo erg. Ik weet nu op welke manier ik de bouten moet losdraaien. Ze liggen er zo weer uit.

Thys

Lekker bezig geweest Marcel, ziet er heel goed uit! Maareh, heeft die bumper nu 2 weken stof liggen happen bij de spuiter? (foto 3)

elianmars

Citaat van: thyzerrr op 20-03-2009 23:41:41
Maareh, heeft die bumper nu 2 weken stof liggen happen bij de spuiter? (foto 3)

Lijkt er wel op, ja. Toen ik 'm bij de spuiter bracht, heb ik gevraagd of ze me wilden bellen als-ie klaar zou zijn. Na twee weken heb ik zelf maar gebeld. Toen waren ze er nog niet aan begonnen.

Daarna heb ik op een telefoontje gewacht, maar uiteindelijk toch zelf maar weer gebeld. Toen bleek-ie dus al even klaar te liggen  ::)

Vertigo

Ziet er top uit Marcel!

Was ff lang wachten, maar dan heb je ook wat!

(een R bumper onder een dikke laag stof) :P

Sbv

Nu nog de 302 remmen erop en klaar

Vertigo

Citaat van: Sbv op 21-03-2009 00:38:48
Nu nog de 302 remmen erop en klaar

We hebben het hier wel over een auto van Marcel hoor..... die is nooit klaar :P