Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Vanmiddag naar de poetsmeeting geweest en wat met medeforumleden gekletst.

Deed me goed, na gisteren ;)

elianmars

Citaat van: elianmars op 08-05-2008 23:06:14
Vanavond weer even het bovendek van het dashboard gedemonteerd om een lampje in de klokkenwinkel te draaien.

Omdat ik a.s. zaterdag naar Fasttech ga en ze daar met de software het brandende motormanagementlampje gaan doven. Dat lampje is dus gaan branden na verwijderen van de EGR klep.
Dat lampje had ik uit het dashboard gedraaid  :P

Toen ik ooit bij de 850 een aantal lampjes moest vervangen, heb ik toendertijd een heel doosje van die lampjes gekocht. Dat doosje heeft zeker een jaar in de armsteun gelegen.
Dat doosje is later in de armsteun van de V70 beland.

Ik wilde daar vanavond dus een lampje uit halen.  ??? Doosje weg  :eusa_think:

Nou ja, dan maar het oude lampje er weer in draaien. Dat had ik in de asbak gelegd.  ??? Lampje ook weg........

Nergens meer een lampje te vinden  :eusa_wall: :eusa_wall:

Nu heb ik maar het lampje van de service-aanduiding er uit gedraaid en een plaatsje opgeschoven.
Ik wil zaterdag natuurlijk wel kunnen zien of het lukt met de software  :eusa_shifty:


Ik heb het doosje met lampjes gevonden  ;D

haasje


elianmars


Laserblue

Ik zag dat er na bijna een maand (geen klachten) weer gepost werd in je topic en m'n hart sloeg over     :-\




gaat het over een doosje lampjes  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

#2120
Citaat van: Laserblue op 01-11-2009 09:46:18
Ik zag dat er na bijna een maand (geen klachten) weer gepost werd in je topic en m'n hart sloeg over     :-\




gaat het over een doosje lampjes  ;D


Ja, ik moet het toch érgens over hebben. Roetmobiel doet het eindelijk (tijdelijk?) zonder problemen  :eusa_dance:



Binnenkort maar eens wat nieuwe olie er in mikken. De laatste oliewissel is in januari geweest, toen het blok open lag.
Voor de gereden kilometers hoeft het niet, maar na een jaar mag het toch wel weer.

V70 classic

Citaat van: elianmars op 01-11-2009 11:26:15
Citaat van: Laserblue op 01-11-2009 09:46:18
Ik zag dat er na bijna een maand (geen klachten) weer gepost werd in je topic en m'n hart sloeg over     :-\




gaat het over een doosje lampjes  ;D


Ja, ik moet het toch érgens over hebben. Roetmobiel doet het eindelijk (tijdelijk?) zonder problemen  :eusa_dance:



Binnenkort maar eens wat nieuwe olie er in mikken. De laatste oliewissel is in januari geweest, toen het blok open lag.
Voor de gereden kilometers hoeft het niet, maar na een jaar mag het toch wel weer.
Als wij de intervallen zouden middelen komt er volgens mij een goed gemidelde uit ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

#2122
Zie je wel dat de DOP V70R bestaat:






:D


Staat te koop in Duitsland.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel


elianmars

Roetmobiel wordt helemaal emotioneel bij het zien van de foto's van z'n buitenlandse (half)broertjes  ;D

knoopie

heb jij dan wel een schuifdak?
ziet er wel tinkie blinkie winki uit...... ;D

buutegewoon.... ;)



elianmars

Citaat van: knoopie op 02-11-2009 09:55:57
heb jij dan wel een schuifdak?
ziet er wel tinkie blinkie winki uit...... ;D

buutegewoon.... ;)





Ik heb wel een schuifdak, ja.





In het onderdelendepot, niet in m'n wagen ;D

Jeff

Gewoon maken man, Roetmobiel wordt jaloers ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

Het viel me van de week al op en ook vanavond was het duidelijk, de airco doet het weer niet.

Ik heb 'm een tijdje geleden gevuld, toen deed-ie het weer goed.

Ik vermoed dat het systeem opnieuw (te) leeg is.

Binnenkort het dashboard maar eens gaan slopen.
Nieuwe verdamper en droger heb ik nog liggen.

Ik moet alleen van die halve maantjes vinden om de koppelingen van de verdamper los te krijgen.