Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 08-01-2010 20:01:52
geen rooie diesel?  ;D

Neu..... Voor die paar kilometers die ik een jaar rijd, ga ik niet moeilijk doen  ;D

MICHEL306

Super opgelost weer, maar waarom afstellen? was het meer dan alleen een deksel pakking?

gr M

Freakybaby



Zie ik daar op de pakking die als onderste ligt niet een behoorlijk uitsteeksel/afwijking ongeveer in het midden vd andere pakking...

Nogmaals mooi dat het zo goed en goedkoop opgelost kon worden Marcel!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

marcelV70R

mooi dat hij weer gemaakt is
ben je nog ff bij de truck afdeling geweest??

Marcel

elianmars

Citaat van: MICHEL306 op 08-01-2010 21:11:45
Super opgelost weer, maar waarom afstellen? was het meer dan alleen een deksel pakking?

gr M

Afstelling kon blijkbaar toch nog beter.

En ik denk dat-ie sowieso weer moet worden afgesteld als de pomp uit elkaar is geweest. Denk ik. Geloof ik. Of zo....  :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: marcelV70R op 08-01-2010 23:40:53
mooi dat hij weer gemaakt is
ben je nog ff bij de truck afdeling geweest??

Marcel

Ben niet binnen geweest, maar hoorde er wel eentje op de rollenbank staan. Ik kreeg alleen van het geluid al kippenvel!  :o

Piere

Citaat van: elianmars op 09-01-2010 00:14:31
Citaat van: MICHEL306 op 08-01-2010 21:11:45
Super opgelost weer, maar waarom afstellen? was het meer dan alleen een deksel pakking?

gr M

Afstelling kon blijkbaar toch nog beter.

En ik denk dat-ie sowieso weer moet worden afgesteld als de pomp uit elkaar is geweest. Denk ik. Geloof ik. Of zo....  :eusa_shifty:

VE-pomp oid?
Yep :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

elianmars

Van de week ook maar eens een nieuwe TCV/turbodrukregelventiel/magneetklep bestellen. De laatste tijd voel ik weer wat schommelingen tijdens accelereren.
Had ik in het begin, toen ik de wagen net had, ook. Toen heb ik van iemand hier op het forum (ik weet zo snel niet meer wie  :-[) een gebruikte gekregen, wat de problemen verhielp.

Nu lijkt het gebruikte ventiel uiteindelijk toch ook aan vervanging toe.

Ik hoop dat het zonder problemen bij de dealer te bestellen is, op het internet is-ie bijna niet te vinden (alleen in "vreemde" landen, daar ga ik 'm niet bestellen).

Het is volgens mij niet de lmm die deze schommelingen geeft, voelt anders aan.

arjenT5R

eerst maar eens afkoppelen?
dus drukslang direct op de wastegate en dan nog eens proberen
geen schommelingen is tdrvtbhvrw (turbodrukregelventieltenbehoevevanroetwagens)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 09-01-2010 00:54:58
eerst maar eens afkoppelen?
dus drukslang direct op de wastegate en dan nog eens proberen
geen schommelingen is tdrvtbhvrw (turbodrukregelventieltenbehoevevanroetwagens)

Morgen eens kijken of ik daar uit kom. Zo handig ben ik ook weer niet  :eusa_shhh: :eusa_shifty:

wepster

Citaat van: elianmars op 09-01-2010 00:57:39
Citaat van: arjenT5R op 09-01-2010 00:54:58
eerst maar eens afkoppelen?
dus drukslang direct op de wastegate en dan nog eens proberen
geen schommelingen is tdrvtbhvrw (turbodrukregelventieltenbehoevevanroetwagens)

Morgen eens kijken of ik daar uit kom. Zo handig ben ik ook weer niet  :eusa_shhh: :eusa_shifty:


ach kom nou marcel dat is voor jou een eitje doe jij met een vinger in de neus  ;D

Vulk

Ga eerst maar wat rijden man. Sleuteltje omdraaien, warm rijden en dan rooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :)

Geniet ervan!

Freakybaby

Citaat van: Vulk op 09-01-2010 08:05:42
Ga eerst maar wat rijden man. Sleuteltje omdraaien, warm rijden en dan rooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :)

Geniet ervan!

Zwarte strepen op de sneeuw tekenen...

We verwachten wel foto's vanmiddag Marcel ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Bouke

Zo ik lees het nu pas  :eusa_wall: dat is ff mooi zeg je zal wel opgelucht zijn en je kan weer lekker rijden met je roetfabriek ;D fijn man

elianmars

Na de post van Ramon, over de fotowedstrijd op volvocars.com, heb ik ook een foto geplaatst.

Wie wil, mag HIER stemmen.



Ik kwam de wagens van Wibo en Misha ook al tegen (waar ik natuurlijk op gestemd heb)  ;D