Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

rogerV701998

Citaat van: )()()sT op 16-02-2010 21:20:27
CiteerWir trennen uns schwer von unserem Volvo, aber wegen dem Sportfahrwerks eignet er sich nicht zum Wohnwagen ziehe

::)

Ik krijg spontaan medelijden... :'(

Dat meneer een ezel koopt!



Gr. roger

Koots

Meneer staat ook klaar om de onzinbieders te verwelkomen...

"BITTE KEINE SPASSBIETER!!!!!!! , unser Anwalt steht bereit"

elianmars

Citaat van: Koots op 17-02-2010 10:03:13
Meneer staat ook klaar om de onzinbieders te verwelkomen...

"BITTE KEINE SPASSBIETER!!!!!!! , unser Anwalt steht bereit"

Die "Anwalt" werd al in het tweede mailtje, van de verkoper richting mij, erbij gehaald, terwijl ik alleen maar vroeg wanneer ik die wagen kon ophalen  ::)

elianmars

Ik ben eens een beetje aan het kijken voor een eventuele opvolger van Roetmobiel, mocht ik 'm verkopen.

Qua kleur dacht ik aan zwart of zilvergrijs, maar ik kom af en toe ook een Polarctic Blue tegen. Eerst dacht ik, nee, niet mooi. Maar hoe vaker ik er naar kijk, hoe mooier ik de kleur ga vinden.

Wat is jullie mening over deze kleur?


cas

vind het een beetje oudbollige kleur.... zilver vind ik deze het mooist in. zwart ook wel, maar die is zo besmettelijk.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jeff

#2750
Zeer mooie kleur, ik meen dat er toen ook iemand 2 jaar geleden op de poetsdag was die deze kleur op zijn R had...

Gaat er ook weer een R body op Marcel?
Edit: Link gevonden met de kleur...

http://www.netcarshow.com/volvo/2003-v70_r/

Is rood trouwens niks voor je Marcel?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

VolvoDeMio

Citaat van: elianmars op 21-02-2010 23:13:20
Qua kleur dacht ik aan zwart of zilvergrijs, maar ik kom af en toe ook een Polarctic Blue tegen. Eerst dacht ik, nee, niet mooi. Maar hoe vaker ik er naar kijk, hoe mooier ik de kleur ga vinden.

Wat is jullie mening over deze kleur?
Kenteken geeft uitsluitsel.... FouT-NiX.... ;)

elianmars

En als-ie zo is uitgevoerd?


Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Bas850

Is volgens mij niet dezelfde kleur, is blauwer op de R.

Ik vind het wel een mooie kleur, maar vind hem in het zwart het mooist

Bas
"to finish first, you first have to finish"

hathü

Ik zou voor een zwarte gaan. Dat bleu is mijn ogen een saaie kleur. Hoe vaker je kijkt hoe mooier, tsja alles went. ;)

Freakybaby

mindere kleuren komen op een R uitdossing mooier over.. Nog mooier is een R in een goede kleur!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Thys

Sonic Blue :eusa_drool:

Is dat eigenlijk ook geleverd op de V70R, of alleen op de S60R?

Maar los daarvan, het lichtblauw... ik vind het een interessante kleur, geloof dat ik hem wel mooi vind.


knoopie

marc vindt het een koele kleur ten opzichte van wat je nu hebt

ik vindt hem niet lelijk van kleur zeker niet met een zwart interieur,een paar strakke sportieve velgen er onder inderdaad op die foto
Citeer
En als-ie zo is uitgevoerd?

rij je ZEKER niet voor....... ;D

but...it's up to you of course  ;)