goede/minder goede autobedrijven

Gestart door nico, 22-08-2002 22:20:32

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Eindhoven

Van Aarle in Nuland ;D
altijd vriendelijk, over prijs valt veel te onderhandelen, als ze fout maken geven ze het toe en maken het gratis (zoals mijn koppeling die er uit knalde)

ok foutje mag niet gebeuren maar het zijn ook mensen.

ik krijg er altijd kortingen en kan er in 9 van de 10 gevallen binnen 1 dag terrecht. ;D :D (ligt miss ook aan dat wij 4 volvo's bij hem in onderhoud hebben)

ik vind het persoonlijk een SUPER garage ;D ;D
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

VolFop850

Autobedrijf Kok in harderwijk. geen receptioniste en geen koffie. gewoon eenmanszaak, maar zeer gedegen kennis en heeft oog voor de 2e hands volvorijders. wel alle apparatuur up to date. heeft mij (met vorige Volvo (440)) al zo vaak geholpen met 2e hands onderdelen. doet niet aan flauwekul zoals ruitenwisservloeistof en dergelijke. kun je volgens hem makkelijk zelf en goedkoper. een aanrader. :eusa_dance:
Volvo 850 2.5I 10V Automaat

muil

Roelfsema Zuidlaren-Tynaarloo, puike garage, weten waar ze het over hebben!

beb

Garage Tjeerd van Rijn in Ankeveen. Kleine garage achteraf, vader en zoon, goed en goedkoop alleen afspraken nakomen is een beetje lastig. Wel een klerezooi in de garage maar dit zegt niets over het werk is mijn ervaring. Autosloop van zijn oom zit ernaast. Je kan er dus ook voor kiezen om er 2dehands troep weer onder te laten schroeven.

mindere ervaringen: kwikfit, wat <DELETE>

M a r c

www.garagetest.nl

Best wel nuttig en de database groeit nog steeds.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

tackle

bij garage weerheim in waddinxveen kun je met je volvo beter wegblijven, hij heeft er al twee gesloopt.

razorx

Bij Bruins in Hengelo mijn Roffel gekocht.
Vriendelijke mensen puike Roffel.

Nu bij Roest in Amsterdam voor het werk dat ik niet kan of wil. Ook een pluim.