Carbon Fiber Dak voor C70 Coupe

Gestart door Barry_C70, 05-10-2007 17:29:51

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Barry_C70

Citaat van: Teddy81 op 05-10-2007 20:53:19
OK, not interested aangezien ik een 850 heb! ;D

Maar Barry, you're the Photoshop king! Verbazingwekkend hoe je even een carbon dak in je C70 shopt. ;)

;D aw, ya know, I just do what I do ;)

face.flava

Ja, het heeft allemaal wel wat..... maar het Ctje zal zeker niet stevig meer zijn. Daar moet een rolkooi in en dat heft het gewichtsbesparend effect van het carbon weer op. De motorkap, kofferdeksel en zo'n dakplaat zouden wel bijzonder mooi staan een zwarte C :D.
Maar ja, ik denk dat ik het allemaal ooit zal fotosjoppen en 't boven mijn bed zal hangen.........

thuur

Vertigo

Ik vind het wel cool eruit zien zo'n Carbon Fiber dak. Al zou ik uit kostentechnische en veiligheidsoverwegingen gaan voor een stickert met carbonlook (maar dan wel een mooie).
Het gaat neem ik aan met name om de looks.

Indien je echt de dakdelen wilt gaan vervangen door CF, dan zou je ook kunnen overwegen om een glazen dak (a la MB E-klasse bijvoorbeeld) erin te zetten. staat ook heel mooi, heeft uiterlijk vrijwel hetzelfde effect en is ook van binnen erg bijzonder.

Ik moet toegeven dat je erg leuke en (voor Volvo) vernieuwende ideeën hebt wat optische tuning betreft barry :eusa_clap:

Lindert Bogers

Hebben ze ook een carbon/kevlar kofferdeksel voor de volvo 850?

The Saint

Citaat van: Vertigo op 07-10-2007 00:06:54
Ik vind het wel cool eruit zien zo'n Carbon Fiber dak. Al zou ik uit kostentechnische en veiligheidsoverwegingen gaan voor een stickert met carbonlook (maar dan wel een mooie).
Het gaat neem ik aan met name om de looks.

Indien je echt de dakdelen wilt gaan vervangen door CF, dan zou je ook kunnen overwegen om een glazen dak (a la MB E-klasse bijvoorbeeld) erin te zetten. staat ook heel mooi, heeft uiterlijk vrijwel hetzelfde effect en is ook van binnen erg bijzonder.

Ik moet toegeven dat je erg leuke en (voor Volvo) vernieuwende ideeën hebt wat optische tuning betreft barry :eusa_clap:

Helemaal mee eens
No shirt no shoes, no pinball