Ontwricht portier

Gestart door shaver, 08-10-2007 15:10:12

Vorige topic - Volgende topic

shaver

Het portier aan de bijrijderskant is enigszins ontzet :( Het gevolg is dat het flink kabaal maakt als de deur voorbij een bepaald punt gaat tijdens het openen en sluiten (alsof deze door een bepaalde weerstand heen moet. Ik ben nog niet bij m'n garage geweest.

Heeft één van jullie enig idee hoe dit te verhelpen is zonder een nieuw/ander  portier in te bouwen of moet ik hiervoor echt naar de garage?

@®-

Het kan zijn dat je het portier moet afstellen omdat ie achter het voorscherm blijft hangen, maar het kan ook zijn dat je je deurvanger moet vervangen.

Maar dan moet je toch wel wat meer info geven met eventueel wat foto's.

)()()sT

Als ik het zo lees lijkt het erop dat de bevestiging van de deurvanger losgescheurd is, of dat de deurvanger zelf kapot is.

Laatst nog een item over geweest hier waar ik nog een foto heb gepost.
(heb nu ff geen tijd om te zoeken).

;)

Edit: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=11240.15

elianmars

Hoe kom je er bij dat de deur ontzet zou moeten zijn? Zoals Joost al zegt, lijkt me eerder een gevalletje deurvanger.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Dat was dus ook mijn eerste gedachte.
Maar als ik nu lees:
Citaat van: shaver op 08-10-2007 15:10:12
Het portier aan de bijrijderskant is enigszins ontzet :( Het gevolg is dat het flink kabaal maakt als de deur voorbij een bepaald punt gaat tijdens het openen en sluiten

lijkt het alsof ie eerst een tik heeft gehad en erna is gaan knakken :eusa_think:

Maar goed, sowieso even die vanger en het bevestiginspunt checken  ;)

Emhavee

dat klinkt me bekend in de oren, afgrijselijk geluid,

mij is verteld dat het de deurvanger is, in mijn geval moet het opnieuw gelast worden omdat er een scheurtje bij de bevestiging aan de carroserie zit...

Vulk

Zippo heeft dat ook ooit voorgehad geloof ik.

Misschien even aan hem vragen?