even voorstellen!!!

Gestart door markey, 09-10-2007 22:17:42

Vorige topic - Volgende topic

markey

Hallo, mijn naam is Marc en woon in west-brabant en ben al een jaar eigenaar van een 855 20 klepper.Ik vond het nu wel eens tijd worden om mezelf eens voor te stellen. Ik lees bijna  elke dag wel eventjes op dit forum en heb er al vele bruikbare tips toegepast.
Aanschaf juni 2006, LPI in laten bouwen(Allround),1 deuk erbij door de rijstijl van mijn vriendin(wat is deze auto toch groot!),Denso bougies,claxon verplaatst,geconstateerd dat verdamper lek is!,trekhaak gedemonteerd,veeeel poetsen onder de motrkap,en nog veel meer gedaan en vooral veel genieten als je met deze auto op de snelweg rijdt. Wat een comfort en luxe en het gaat niet vervelen , kortom ik ben verslaafd aan de 850!
Ik probeer er een foto bij te plaatsen want ik heb begrepen dat dit erg op prijs gesteld wordt]http://

Marc O.

Dat klinkt als een echte liefhebber! Welkom!
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Welkom op 't Forum, Marc.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Snellebaksteen

West Brabant?? Waar?? Je bent volgens mij na mij de eerste uit de regio!

Mooie wagen trouwens, die foto is zeker ergens op de brouwersdam gemaakt?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

markey

Ik woon in Nieuw-Vossemeer en de locatie waar die foto is gemaakt is de Oesterdam dus de koelkast heb je niet gewonnen!

Snellebaksteen

Damn. Weer niks gewonnen. Nieuw Vossemeer, leuk durp, daar hebben we ook nog naar huizen gekeken voordat we een huis in Standdaarbuiten kochten.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

markey

Ik zal nog even een foto plaatsen.

elianmars

Bijna  ;)

Even [ img ] (zonder de spaties) voor de link en [ /img ] (zonder de spaties) na de link en de foto komt hier te staan.

markey