Welke bougie's in mijn 2.0?

Gestart door Joeri, 16-06-2003 15:40:57

Vorige topic - Volgende topic

Joeri

Er is wel al eens wat over gepraat maar ik ben er toch nog niet helemaal over uit. In mijn 2.0 op LPG wil ik nieuwe bougie's plaatsen. Het moeten gewoon goede betaalbare bougie's zijn en ze hoeven echt niet "high performance" te zijn.

Rara wat kan ik nou het beste erin zetten?

Kan er nog iets fout gaan m.b.t. te koude/te warme bougie's?

Je ziet het, voor het eerst in mijn leven koop en vervang ik zelf bougie's bij een auto (heb ze er weleens uitgeschroefd hoor!) Vandaar dit hoge leek-gehalte....  :D

Alvast bedankt! Joeri.

PS. Ik zat zelf aan een toko als Brezan te denken voor de aanschaf.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Johann

Gewoon naar de dealer gaan en de standaard Volvo bougies vragen met korting. 15-20 % moet je er wel uit kunnen slepen.
Volvo heeft trouwens deze maand een aktie voor onderhoud op oudere modellen..... :o

Joeri

Ik heb wel mijn schokbrekers voor een schijntje laten vervangen bij de dealer maar verder ken ik geen aanbiedingen. Wat voor aktie bedoel je precies? Oftewel, geldt het ook voor bougie's?

Zijn de "volvo bougie's" (whatever het merk may be) goed genoeg voor LPG?
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

rogier

Citaat van: Joeri B op 16-06-2003 15:46:36
Ik heb wel mijn schokbrekers voor een schijntje laten vervangen bij de dealer maar verder ken ik geen aanbiedingen. Wat voor aktie bedoel je precies? Oftewel, geldt het ook voor bougie's?

Zijn de "volvo bougie's" (whatever het merk may be) goed genoeg voor LPG?
Tuurlijk. Ennuh, bij Hooftman krijg je die 15% korting sowieso (met je clubpas). Bougies kosten dan rond de 20 EURO.

Joris_Scholte

Citaat van: Johann op 16-06-2003 15:44:09
Volvo heeft trouwens deze maand een aktie voor onderhoud op oudere modellen..... :o

Laat nu nét deze maand mijn Volvo een 150.000 beurt krijgen....  ;D  ;D

volvotje

Volvo nummer van de bougies is: 8642660    
En een set kost 25,60 Euro