Volledig nieuw audio systeem

Gestart door Pink Panther, 19-08-2007 13:57:42

Vorige topic - Volgende topic

Pink Panther

Hey,

Mijn volvo 850 die ik binnen 3 dagen krijg heeft nog steeds het oude audio systeem omdat de vorige eigenaar dat niet echt erg vond. Het gaat hier om een originele CR-905.

Nu zou ik graag weten wat de diameter van de boksen vooraan is en of daar plek is voor aparte tweeter.

Op dit moment zit ik met dit systeem in gedachten (75% kans op uitvoeren, dus das bijna zo goed als zeker bij mij):

HU:
ALPINE CDE-9881R/RB
of
ALPINE CDE-9850Ri

Boksen vooraan bij aparte tweeter:

Alpine SPS-171A
Vooran Coaxal:
Alpine SPS-130C2 of -170C2

Hoedeplank:
Alpine SPS-69C3

Zoals je ziet alles van alpine, ik vind het gewoon prijs/kwaliteit een zeer goed merk. Verbeteringen of do's en dont's zijn altijd welkom. Ik ben wel student dus een serieus budget heb ik niet.
What?! are there other cars than a volvo?? Which idiot buys such a car? There are more than one? Haha, it's probably april the first!!

elianmars

Ik zou eerst kijken of de 850 helemaal in orde is en eventueel probleempjes verhelpen. Dan pas aan de audio gaan sleutelen  ;)

Pink Panther

Citaat van: elianmars op 19-08-2007 13:59:55
Ik zou eerst kijken of de 850 helemaal in orde is en eventueel probleempjes verhelpen. Dan pas aan de audio gaan sleutelen  ;)

Auto word voor dat ik hem afhaal volledig nagekeken door de verkoper (is een erkend volvo garage) die dan ook nog eens een goede vriend van ons is. Problemen zullen er zeker niet zijn  :eusa_dance:
What?! are there other cars than a volvo?? Which idiot buys such a car? There are more than one? Haha, it's probably april the first!!

elianmars

Citaat van: Pink Panther op 19-08-2007 14:48:07
Citaat van: elianmars op 19-08-2007 13:59:55

Auto word voor dat ik hem afhaal volledig nagekeken door de verkoper (is een erkend volvo garage) die dan ook nog eens een goede vriend van ons is. Problemen zullen er zeker niet zijn  :eusa_dance: