FLA's R...

Gestart door FLA, 11-10-2007 19:46:15

Vorige topic - Volgende topic

FLA

Voila! Dit is hem dan:

V70R aut4. fwd. Net 145d km gelopen, dus net als nieuw. Bouwjaar eind '98. Ik heb hem van eerste eigenaar (als je de tussenhandel niet meerekent). Heb er een ozonlamp in laten hangen, echt een tip als je niet van vieze rooklucht houdt! Vanaf volgende week woensdag komt er een gasbom in bij Mesman...

Op het verlanglijstje staat nog:
- Orginele blokjesgrill (Heeft iemand een foto? Ben benieuwd hoe dit staat op een grijze.).
- Heldere koplampglaasjes.
- Bagagerolhoes (is "verdwenen").
- Hondennetje (hoort gewoon op een Estate, heb / wil geen hond, ben een kattenmens).
- "Opligletters" voor de kentekenplaat (weet iemand hoe dat bedrijf heet in Groningen waar je nieuwe platen kan bestellen? Koets of zoiets?).
- Carkithoudertje (er zit nu een in voor zo'n Nokiabaksteengeval, is zo'n houder zo over te zetten?)
- Nieuwe naafkapjes (worden morgen opgehaald bij de dealert).

Foto's zijn voor aankoop genomen met het mobieltje van m'n broer, fotorepo volgt nog wel een keer.

rifwachter

dat ziet er goed uit !!

veel plezier met je mooie aanwinst
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroƫn CX 2500 prestige turbo

Marc O.

Ziet er keurig uit. Welkom!
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Welkom! Ziet er netjes uit!

FGG

Citaat van: FLA op 11-10-2007 19:46:15
- Hondennetje (hoort gewoon op een Estate, heb / wil geen hond, ben een kattenmens).
Ik zou dan voor het hondenrek gaan. Steviger, stoerder en goedkoper.

- "Opligletters" voor de kentekenplaat (weet iemand hoe dat bedrijf heet in Groningen waar je nieuwe platen kan bestellen? Koets of zoiets?).
Bij mij heette dat gewoon "luxe' kentekenplaat.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jeroentjuh

- Orginele blokjesgrill (Heeft iemand een foto? Ben benieuwd hoe dit staat op een grijze.).
- Heldere koplampglaasjes

FLA

Bedankt voor het welkom en de complimenten!

Een netje is mooier, in mijn ogen dan...

Heb jij een "luxe" kentekenplaat? Klapt ie ook omlaag bij de flitspalen dan? ;D

FLA

Ziet er goed uit. Ben alleen niet zo zeker van die Amerikaanse "pinkers".

elianmars

Hele mooie wagen!!!  8)

Enige wat ik wat minder vind, is de zwarte strip op de achterbumper. Ik weet dat het is om de lak op je bumper er niet af te krassen, maar een rvs strip zou denk ik mooier staan.

850 T5 Freak

Hele mooie R  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: veel plezieRRRRRRRRRRRRRRRR ermee  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Volvo Felipe

Hey Flar,

Welkom hier, en je hebt echt een mooie koop gedaan en nu nog veel rijplezier toegewenst.

Volvogroetjes
Philip ;)

whachamacollit

kijk en nou heel zuinig zijn want dat pak je niet elke dag mee zo'n beauty! felicidat!

"Is het sap het knijpen waard"

FGG

Citaat van: FLA op 11-10-2007 20:09:32
Heb jij een "luxe" kentekenplaat? Klapt ie ook omlaag bij de flitspalen dan? ;D

Ja, maar te laat. :-\

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

innocenti

Dat hondernetje zit toch standaard achter op de rugleuning? Bij mijn R in ieder geval wel. Boven aan de achterzijde van de rugleuning zit een bakje. Klepje open en het net met bevestigingsstang komt er zo uit.

Kijk maar eens.

Laserblue

Oei mooie wagen 8)

grilletje, donkere projectors erin, verlagen, Ferritaatje eronder en voila :eusa_dance:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: innocenti op 12-10-2007 08:41:40
Dat hondernetje zit toch standaard achter op de rugleuning? Bij mijn R in ieder geval wel. Boven aan de achterzijde van de rugleuning zit een bakje. Klepje open en het net met bevestigingsstang komt er zo uit.

Kijk maar eens.

Dat is zeker niet standaard, hoor. En als het er standaard in heeft gezeten, heb je ook nog kans dat het er uit is gehaald en verkocht, als het toch niet werd gebruikt.