passen de remmen van s60 R op 850?

Gestart door mitchelli, 12-10-2007 12:49:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850 T5 Freak

achter zo te zien wel  8) ziet er wel dik uit zo  :eusa_drool: maar beetje onzinnig voor de achteras lijkt mij  ::)







wel een Ruige CY die laatste  :eusa_drool:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Turbo-Geek

Citeermaar beetje onzinnig voor de achteras lijkt mij

Niet helemaal waar. Er zat mensen met BBK's (allerlei merken auto's) die daarna ook de achteras hebben opgewaardeerd en dat het wel degelijk een positief effect op het remmen had. Het is waar dat de meeste energie naar voren gaat maar de achter remmen hebben wel degelijk nut.
Ik ben wel van mening dat voor gewoon straat gebruik (de meesten) is een BBK voor voldoende in combo met de fabrieks achterremmen, evt met kwaliteit blokken en stalen remleidingen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

V70geRwin

V70R remmen passen inderdaad achter als je de goede brackets hebt. Yother (die ook de brackets voor de porsche set voor de vooras heeft ontworpen) heeft die gemaakt.

Heb nog zo'n setje brackets liggen voor de achterremmen. Ben al aan het PMen met de V70R set uit de TK sectie maar twijfel nog wel een beetje aan de toegevoegde waarde voor achter.

Vraag me ook af of de rest van de rem installatie al die potjes wel trekt  ???

@ 850 T5 Freak, enig idee van wie die gele is met de v70r remmetjes achter?

850 T5 Freak

nee helaas, deze foto's hebben een keer in het topic: "leuke volvo's" gestaan  :-\

gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Emiel


V70geRwin

Dave en Emiel, bedankt.
ff een email eruit gegooid.
Wordt vervolgd.

Apox

Brackets voor politieschijven voor S60 komt op 100 euro zonder btw

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Apox

kan zijn.  was onlangs nog een politie car de schijven aan het veranderen en heb het al eens opgemeten; moest het net nog eens doen bij een 850...

O en die politie car brackets zijn 100 euro per stuk...  Voor die prijs laat je er 2 paar frezen in betere kwaliteit.