hallo ik ben

Gestart door TIMON, 12-10-2007 17:58:15

Vorige topic - Volgende topic

TIMON

zo kleine update
woon nu sins 14 novemder in assendelft met mijn vreindin in ons nieuw bouw huissie
en bevalt zeer goed!!!!!!!!

de 850 ja dat is nog een verhaal!
85011940

Hans Duiven

Mooie witte!

In de handel zegt men vaak: "Een witte daar blijf je mee zitte".
Maar als je hem te koop zet, ben je hem zo kwijt denk ik   ;D

Hans

TIMON

na motage van een dp + complete ferrita en een rondje door gereden te hebben begon het witte monster toch wel wat blauwe rook er uit te gooien hmmm das niet goed !!
dus ik denk turbo is stuk ,dus turbo er af gehaalt en er goed na gekeken maar weinig aan te zien dus ik denk laat de motor even zonder turbo draaien kijken of ie dan ook rookt en ja hoor inderdaat dus heb ik de motor gerevieseerd en de turbo ook alle carter slangen vv en pot ook nieuwe lager nieuwe stoters (nog bedankt jochen)
en hij rijd als nieuw en geen druppel olie verbruik !!!!!!!
85011940

TIMON

afgelopen zaterdag 24 mei bij ET door de mensen van MTE mijn bolide laten chippen en ben zeeeeeeeeeeeeeeer tevreden was samen met (jef 854 T5R en piet V70R AWD 07) ook zeer tevreden . dus ben nu de eerst met een gechipte 2 liter met een 16T met volledige ferrita

en heb zondag de mannen van MTE even een paar rondjes mee laten rijden over zandvoort met de sponsordag
en aan het eind heb ik ook nog een paar rondejes in de s60 RS van MTE gereden !!!!! zeer intresant een 600 pk bolide !
85011940

TIMON

85011940

R o b

MichielMaas

Mooie witte 855,  :eusa_clap: hoop nog veel racefoto's hier aan te treffen.  ;D Welkom hier natuurlijk.

Joachim1

Citaat van: TIMON op 29-05-2008 18:26:20
afgelopen zaterdag 24 mei bij ET door de mensen van MTE mijn bolide laten chippen en ben zeeeeeeeeeeeeeeer tevreden was samen met (jef 854 T5R en piet V70R AWD 07) ook zeer tevreden . dus ben nu de eerst met een gechipte 2 liter met een 16T met volledige ferrita

en heb zondag de mannen van MTE even een paar rondjes mee laten rijden over zandvoort met de sponsordag
en aan het eind heb ik ook nog een paar rondejes in de s60 RS van MTE gereden !!!!! zeer intresant een 600 pk bolide !
Die lampies staan leuk bij een witte  8)
Ps:in Hasselt rijd een CY 2liter Italiaan met 16T&MTE software  :police:

elianmars

MarcoV

Ziet er erg fraai uit hoor, toch wel gaaf die koplampen en knippers in 1 behuizing!
En in wit blijft ie wel apart om te zien.

MarcoV ;)

ps, mijn zus en zwager wonen ook sinds kort in de nieuwbouw van Assendelft op de Vogezen.
Wellicht spotten we elkaar daar een keer ;D

TIMON

oke hebben ze ook een 850 of een volvo??

:eusa_shifty:
85011940

TIMON

85011940

fearless

Blijft mooi een witte, en koplampen staan erg goed. Roostertjes in de voorbumper zijn ook leuk.  ;D

flap

reMARKable

ZO! nice car. Witte kleur staat m goed 8). inderdaad ook mooie koplampen, al ben ik helemaal niet van dit soort "gepimp"