WAT MOET IK DOEN???

Gestart door 850 T5 Freak, 13-10-2007 17:47:38

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Als iemand van zijn "calibra" af wil kom ik em wel halen voor een paar kratje's bier :-)))))))

whachamacollit

Natuurlijk zijn dat hele nette en ook mooie auto's, maar het hoeft niet zo te zijn dat eigenaren van nieuwere wagens om die reden alleen, een superioriteit aanwenden die de liefhebbers van het oudere genre beschimpt en in een patina daglicht plaatst.
Alles staat en valt met goede smaak en dito omgangsvormen.
De vooruitgang vereist nieuwe modellen, waar godzijdank ook een publiek voor te vinden is, maar achteraf trappen is door 1 paard al funest, laat staan als we het over onze volbloedjes met honderden paardekrachten hebben.
Alle voorkeuren terzijde, en vol gas vooruit in welk voertuig dan ook mijn vrienden!

"Is het sap het knijpen waard"

mitsupiet

Ik ben heel benieuwd wat je met de C70 gaat doen.
Aan je 850 te zien zal het helemaal goed komen.
Want "you've got style".
Je zult zien dat je over een jaar de mooiste C70 hebt van het forum.
Go for it.  :eusa_clap:

Te hard geschrobt.......

elianmars

Citaat van: 850 T5 Freak op 16-10-2007 23:33:12
ik hoop dat ik niet word verbannen ALS ik met de Coupé ga rijden  :eusa_eh:

Dat zou toch onzin zijn! Je moet toch zeker zelf weten of je in die coupé wilt gaan rijden?  :eusa_snooty: ;)

Scooby Doo

Citaat van: elianmars op 17-10-2007 00:10:19

Dat zou toch onzin zijn! Je moet toch zeker zelf weten of je in die coupé wilt gaan rijden?  :eusa_snooty: ;)

Wilt ie daarmee niet zeggen dat:  850 rules!!!

??? ??? ???   :eusa_think: :eusa_think:   :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_hand:

No Offense intended.
Puppy Power!!!

whachamacollit

Citaat van: Scooby Doo op 17-10-2007 00:25:59

??? ??? ???   :eusa_think: :eusa_think:   :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_hand:

No Offense intended.
Uhuh mee eens no offense mee eens

"Is het sap het knijpen waard"

Barry_C70

Citaat van: Scooby Doo op 17-10-2007 00:25:59

??? ??? ???   :eusa_think: :eusa_think:   :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_hand:

No Offense intended.

Well, um, uh, shucks, gee wiz and good golly there Mr Holmes, it's a good thing the C70 is an 850 with 2 fewer doors and a facelift with some other SUBTLE IMPROVEMENTS otherwise the C70 like EVERYOTHER car in the Volvo lineup since 1998 till present wouldn't deserve to wear the Volvo emblem because its not a real volvo and isn't an 850, and even if they do have the emblem, its not a REAL VOLVO EMBLEM because it has BLUE IN IT and that equals EVIL FORD

Un-freakin-believable.

Philip850

Ik vind die C70 op de zilveren lijsten na zeker niet lelijk. Integendeel, sexy ding! Mijn advies,. lekker doen als je hem graag wil hebben ;)
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Joachim1

Citaat van: Joachim1 op 16-10-2007 22:20:36
http://img137.imageshack.us/img137/6629/c7011ra3.th.jpg

Staat er ergens in deze post de naam Calibra?
Maar mooie auto,s hoor die Opels en volvos maar denk dat je wel spijt krijgt van je 850 die je dan weg doet!

Volvo Felipe

Als je Dave laat doen dan zal hij wel als nieuw staan, ik ben echt benieuwd om de C70 te zien.

Zijn 850 is ook mooi geworden.

Ik wens je veel succes toe

;D ;D ;D

850 T5 Freak

Update:

momenteel staat de 850 en de C70 voor de deur  ;D ;D ;D zal morgen wat foto's plaatsen met de Trex wielen onder de Coupé  :) en net een heerlijk rondje gereden met de C70......... man man wat rijd dat toch lekker zeg  :eusa_shifty:

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Lindert Bogers

eerste wat ik zou doen is de uitlaat fatsoenlijk monteren, hangt niet in het midden

850 T5 Freak

Ok iedereen!!! de knoop is doorgehakt (denk ik  :P) na veel piekeren en slapeloze nachten heb ik toch besloten om met de Volvo C70 door te gaan  :) vele zullen het er niet mee eens zijn andere weer wel, maar goed het gaat er uiteindelijk om wat ik zelf wil  :) zoals jullie gezien hebben heb ik de 850 te koop gezet , de C70 staat nu momenteel bij de spuiter om een complete transformatie te ondergaan  :eusa_whistle: als alles mee zit is hij eind deze week weer terug. Met het project ga ik verder in mijn eigen huidige tuning topic : "850 T5 Freak" dus vanaf vandaag heb ik weer een nieuw project om aan te beginnen hihi  :eusa_clap:

De groetjes

Dave  :D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Turbo-Geek

In ieder geval goed nieuws voor iemand die een knappe T-5 zoekt  :eusa_clap: Is ie meteen klaar ....
Veel succes met de C70  ;D
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Emiel