[FORUM MEETING] Nijkerk Meeting 4-11-2007

Gestart door Emiel, 14-10-2007 14:55:29

Vorige topic - Volgende topic

jero

ewing

Citaat van: jero op 05-11-2007 12:44:54
Heb jullie gisteren niet kunnen vinden wel 2 boni's  :eusa_wall: en idd forum lag er uit.
Nog wel een fraaie 850 sedan gespot jd-pn-** tijdens mijn speurtocht door Nijkerk

Ik wist niet, dat Nijkerk zo groot was  ;)

jero

FGG

Zo, ietwat aan de late kant, maar beter laat dan nooit.  Het was een leuke meeting. In 't begin dacht ik even dat de opkomst tegen zou vallen maar langzaam maar zeker begon de rotonde toch bijna vol te lopen. Ook weer even een paar nieuwe gezichten gezien, KMvrtr met vrouw en kinderen en Wijnand met vrouw.

Helaas konden we niet de tijd vinden om de champignons te proberen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emiel

Citaat van: Taranis op 05-11-2007 09:51:27
Op Emiel z'n verzoek op de terugweg in de bocht bij Philip Morris nog een RSV Mille langs de binnenbocht ingehaald :eusa_whistle:

Jij bent de goeienste!  :eusa_dance:

Citaat van: Johann op 05-11-2007 09:53:11

Tegen 8 uur half 9 weer richting huis. De nieuwe meters zijn mooi bij daglicht.. Zonder dimfunctie geven ze godsklere veel licht in 't donker.. 8)
Mooi zo'n SDM in 't donker met een spookachtig blauw figuur.  ;D ;D

;)

Turbobiker

Citaat van: J.R. Ewing op 05-11-2007 13:48:30
Citaat van: jero op 05-11-2007 12:44:54
Heb jullie gisteren niet kunnen vinden wel 2 boni's  :eusa_wall: en idd forum lag er uit.
Nog wel een fraaie 850 sedan gespot jd-pn-** tijdens mijn speurtocht door Nijkerk

Ik wist niet, dat Nijkerk zo groot was  ;)

Stuk of zes grote rotondes in dat gat...

En de 7e die je moest hebben staat niet in het stratenboek :eusa_wall:
De Tussenpaus

Emiel

Citaat van: Turbobiker op 05-11-2007 20:00:43
Stuk of zes grote rotondes in dat gat...

En de 7e die je moest hebben staat niet in het stratenboek :eusa_wall:

Ik snap ook niet wat jij met een Clau-Clau in het bussie moet...

Even snel geteld...17 rotondes, het is dan ook een wereldstad.

Wijnand

Hallo allemaal,

Gisteren was dan de vuurdoop, het eerste bezoek aan een 850 meeting! En het is goed bevallen! Leuk om een aantal van de gezichten achter de nicknames te zien, en natuurlijk de 850´s. Een rotonde vol roffels blijft een indrukwekkend gezicht. Ik denk dat we de meesten wel de hand hebben geschud en met Florian en Ira hebben we een tijdje gezellig staan praten. We vonden het zeker de moeite waard en komen ongetwijfeld een volgende keer langs! En Florian: nog bedankt voor de tip over de verzwaarde achterveren.

Groeten,
Wijnand en Stefanie.

Ook van ons een paar sfeer impressies. De panorama´s zijn niet helemaal gelukt, maar het geeft wel een aardig beeld.

ewing

Citaat van: Wijnand op 05-11-2007 22:09:12
Ook van ons een paar sfeer impressies. De panorama´s zijn niet helemaal gelukt, maar het geeft wel een aardig beeld.

"Eindelijk" een foto waar mijn roffel ook op staat (ik was er ook maar 30 min, maar toch)...JX-LF-37. En nog een mooie panorama-foto ook nog! Mijn dank is groot Wijnand!   :eusa_clap:

Ronbroek

Citaat van: Turbobiker op 05-11-2007 00:26:47
Citaat van: pwassink op 04-11-2007 22:51:28
..., in de doordraaier van de A12 naar de A2 ging er zelfs iemand nog netjes aan de kant voor me zodat ik erlangs kon  ;D

:eusa_dance:

Ik heb wat mensen gemist omdat ik aan de late kant was. Maar was weer gezellig.

Ej, daar wordt ik geciteerd  :eusa_think: de credits gaan nu naar de verkeerde persoon  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

KMvrtr

Citaat van: FGG op 05-11-2007 18:10:56
....... nieuwe gezichten gezien, KMvrtr met vrouw en kinderen ....

LOL! Heel goed onthouden. ;D

Jeff

Heey ik zie de FD-DS** staan als ik het goed heb :) de rode 850 die gekocht is bij Serva in nijkerk  8) bevalt die nog steeds prima... heb toen uiteindelijk niet gekocht in verband met de roestplekjes die er allemaal op zaten, gaf me niet echt een goed gevoel...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Emiel

Citaat van: Jeff op 03-01-2008 23:17:40
Heey ik zie de FD-DS** staan als ik het goed heb :) de rode 850 die gekocht is bij Serva in nijkerk  8) bevalt die nog steeds prima... heb toen uiteindelijk niet gekocht in verband met de roestplekjes die er allemaal op zaten, gaf me niet echt een goed gevoel...

2 Roestplekjes.... ::)

fearless

Citaat van: Emiel op 04-01-2008 07:39:07

2 Roestplekjes.... ::)

Die bijna niet opvielen.

macdriver

auto is van mijn collega en staat op dit moment weer te koop omdat hij een t5 wil hebben