Verdamper vernieuwen

Gestart door volvotje, 22-06-2003 15:58:58

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Beste Nol,

Als je alle boutjes wil weten te vinden zou ik de aanschaf overwegen van een Haynes manual of de Vraagbaak 850.

mark20v

Bij mijn boekwinkel is de vraagbaak niet verkrijgbaar. :-\

Heb vorige week de "Haynes service and repair manual" gekocht staat voldoende info in isbn nr.: 1 85960 260 6
Volvo separates men from the boys  

Reitse

Vraagbaak is verkrijgbaar via Bruna of ASNbooks (als ik me in die laatste niet vergis. In ieder geval krijg je op de Haynes korting via ASN als clublid)

Harmen

Beste Marco,
Als je nog tijd over hebt geef me dan even een mailtje want die van mij moet ook vervangen worden tjaarda@dds.nl

konniekip

het vervangen van een verdamper staat echter niet in de Haynes manual.

bover

Bij mij komt ook de verdamper eraan. Vraag is of je dan ook gelijk de droger moet vervangen, of is dat gekoppeld. Ik heb er dus geen verstand van.
gr bob

ed

Droger heeft zijn werk al gedaan en is "op". Altijd laten vervangen dus.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

jos

ik ben ook bezig met een nieuwe verdamper 850 estate
ben al redelijk ver met uitbouwen maar zit nu FF vast geen idee wat nu nog meer los moet ! moet er aan de bestuurders kant ook nog het een en ander los gemaakt worden ? wie o wie weet dat ?

Reitse

Heb je zo'n beeld als je in de auto kijkt?

mehn

Citaat van: Reitse op 02-06-2004 21:46:04
Heb je zo'n beeld als je in de auto kijkt?

Dan ben je al een heel eind  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Danny

Ik heb vandaag bij de V70 TDI van mijn broertje de verdamper, droger en pomp vervangen, het is me 100% meegevallen!
'n dag werk en dan nog laten vullen.
Met dank aan Aircontrol in Uden.

KIM