tja... is dit wat? V70 T !!

Gestart door cas, 16-10-2007 16:56:22

Vorige topic - Volgende topic

cas

rx-rp-51  doet ie ook niets... een adv van een dealer op MP.

NAP kan alleen eigenaar heb ik al begrepen, dus dat moet ik aan de dealer vragen, die komt dan binnen 2 dagen binnen. kosten 7,50 ex btw...
en dan nog durf ik te wedden dat DAAR mee geknoeid wordt. gewoon blanco kaarten zelf invullen, het eerste wat ik zou doen als hij op mijn naam staat, nog een keer die NAP opvragen.

dus als hij weigerd NAP op te vragen, of dat er totaal geen history bekend is, wat wel altijd bij een volvo zit bijna... zeker de 1e paar jaar?? dan ga ik zeerrrr wantrouwen... 

ben zo bang om genaaid te worden door iemand .... ( en nee niet doordenken! ;-) )
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

cas

Eerste registratie: 00.04.1997

Aantal gereden kilometers: 269.000 km

Brandstof: Super

Vermogen: 142 kW / 193 pk

Kleur: blau (metallic)

Transmissie: Automatisch

Categorie: Combi

Voertuigtype: Tweedehandswagen

Deuren: 4

Voertuigidentificatienummer/typenummer: 9101/760

Verbrauch*: 10,9 l/100 km (kombiniert)
15,5 l/100 km (innerorts)
8,2 l/100 km (außerorts)

CO2-Emission*: 250 g/km automatische airconditioning/climatronic, airconditioning, zetelbekleding: leder, elektrisch bediende ramen (x4), centrale vergrendeling, startblokkering (elektronisch), lichtmetalen velgen/speciale uitvoering, trekhaak, antiblokkeersysteem (ABS)

Alle kenmerken

Afwerking

metallic/speciale lak

--------------------------------------------------------------------------------

Airconditioning

airconditioning, automatische airconditioning/climatronic, elektrisch bediende ramen (x4)

--------------------------------------------------------------------------------

Banden

lichtmetalen velgen/speciale uitvoering

Chassis/remmen

antiblokkeersysteem (ABS)

Diefstalbeveiliging

centrale vergrendeling, startblokkering (elektronisch)

Interieur/zetels

zetelbekleding: leder

Varia

trekhaak

Dealeropmerkingen

SAUBERES VOLVO V70 2.5 T AUTOMATIK, STOFF/LEDER, KLIMA, ANHANGERKUPPLUNG, ABS, EL. FENSTERHEBER, ZV, LM FELGEN, USW, .. NUR UBLICHE GEBRAUCH SPURREN, ...

dit zijn de prestaties volgens de verkoper.....

dan klopt het wel toch??
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Paco