Dealerservice

Gestart door Joris_Scholte, 29-09-2003 18:16:36

Vorige topic - Volgende topic

Joris_Scholte

Vanmiddag ff langs mijn o zo dure en bekritiseerde dealer gereden; ik vroeg me namelijk af of mijn koppeling op was of dat er nog wat aan gesteld en ontlucht kon worden. Werd daar meteen geholpen (kopje koffie?) en terwijl ik een beetje door de showroom liep is men even wezen proefrijden en knutselen. Bijna drie kwartier later was het oordeel dat de koppeling wel minder werd, maar nog niet op was. Kosten: 0,0. Dat noem ik nou service.

denkweb

"Kopje koffie glazenwasser?"

Wanneer ga je terug voor de suiker, melk en het gebaHk?   ;D

Reitse

Zie je wel, ze kunnen het best!

Entuscan

Zo moet dat ;)

Ik ben eens benieuwd of ik nog een tas koffie ga krijgen binnekort. Een garantiegevalletje van normaal 769Euro ex btw voor hun rekening.

Blijkbaar is daarna de "klantenbinding" wat minder  ::)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Joris_Scholte

Citaat van: denkweb op 29-09-2003 18:25:30

Heb de koffie zwart (moet jij van alle mensen weten, na alle minimeetings bij jouw op de zaak), maar met de dochter van de desbetreffende dealer daarentegen.......

Joris_Scholte

Citaat van: Ludo op 29-09-2003 21:33:19
Citaat van: Joris_Scholte op 29-09-2003 18:16:36
.... Kosten: 0,0. Dat noem ik nou service.

wacht maar af, .....de factuur word opgestuurd.  ;D

Dachtetnie!!  ;D

denkweb

Citaat van: Joris_Scholte op 30-09-2003 00:27:38
Citaat van: denkweb op 29-09-2003 18:25:30

Heb de koffie zwart (moet jij van alle mensen weten, na alle minimeetings bij jouw op de zaak), maar met de dochter van de desbetreffende dealer daarentegen.......

Wellicht kreeg je korting op de koffie omdat hij het forum gelezen heeft... (nu je over zn dochter begint is dat over natuurlijk)

Marc 0101.001

Hoezo? Wie wil er nu geen schoonzoon met een Volvo 850?  ;D Ligt zijn dochter in ieder geval veilig in de auto te kri.... oeps  :-X

Reitse

Citaat van: Yellow Banana II op 30-09-2003 16:21:19
Hoezo? Wie wil er nu geen schoonzoon met een Volvo 850?  ;D Ligt zijn dochter in ieder geval veilig in de auto te kri.... oeps  :-X
Dat vraag ik me nou ook al een tijdje af ;D
Overigens heb ik nog geen krik nodig gehad... :-X :-X

Joris_Scholte

Bij deze dealer is ook weer de sleuteldag dit jaar, naar het schijnt. Wie weet zien we haar dan wel (of niet natuurlijk. Lekker belangrijk).

denkweb

Citaat van: Joris_Scholte op 30-09-2003 23:57:37
Bij deze dealer is ook weer de sleuteldag dit jaar, naar het schijnt. Wie weet zien we haar dan wel (of juist niet natuurlijk. Lekker belangrijk).