De literprijs van lpg is naar een recordhoogte gestegen

Gestart door Racingbrick, 17-10-2007 14:02:46

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

CiteerHoorde pas een verhaal van iemand met 3 kinderen zonder werk die in de schuldsanering 2000 euro SCHOON overhoud per maand om van te leven 

Je moet niet alles geloven wat je hoort ...... Totale onzin.

Het is wel zo dat werkelozen die van alles en nog wat aan subsidie krijgen relatief MEER overhouden dan de werkende man met een klein modaal salarisje maar het is natuurlijk NIET zo dat ze 2mille vrij te besteden per maand na aftrek van allerlei zaken ...
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

-D©©©L-

Citaat van: RRRRR_Ramon op 17-10-2007 16:08:25
Hoorde pas een verhaal van iemand met 3 kinderen zonder werk die in de schuldsanering 2000 euro SCHOON overhoud per maand om van te leven  :o. Overhouden dus, dus daar zijn de lasten, huur, gas, water en licht, schuldafbetalingen al af dus. Hoe is het mogelijk ???

hoorde je dat van de persoon die het betreft ?

why-not

ik wordt een beetje droevig van alle (belasting)maatregelingen de laatste tijd in nederland :-\ :P

de boekhouder

Citaat van: Clapton op 17-10-2007 16:06:34
Citaat van: de boekhouder op 17-10-2007 16:01:27
Citaat van: Clapton op 17-10-2007 15:57:20
Ouderdomspensioenen

? ? ?   ???

U dacht hieraan niet mee te betalen neem ik aan ?

Je doelt op de AOW ?
Dat is (helaas) een omslagstelsel; daar kom je niet vanaf zonder een complete generatie te duperen. Dus blijft die - hoe duur ook - staan.
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

RRRRR_Ramon

Citaat van: -D©©©L- op 17-10-2007 16:21:56
Hoorde pas een verhaal van iemand met 3 kinderen zonder werk die in de schuldsanering 2000 euro SCHOON overhoud per maand om van te leven  :o. Overhouden dus, dus daar zijn de lasten, huur, gas, water en licht, schuldafbetalingen al af dus. Hoe is het mogelijk ???

hoorde je dat van de persoon die het betreft ?

Nou van m'n moeder die het van de persoon zelf had. Ik schat m'n moeder redelijk betrouwbaar in ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

hpkevertje

Gisteren gelezen....:
CDA gaat oliemaatschappijen kapittelen omdat zij (volgens de berekeningen van het CDA) 12 cent teveel berekenen voor benzine.
Is dat hypocriet of niet??   :eusa_wall:

Denken politici nou echt dat iedere Nederlander dement is en dat ze het kwartje van Kok vergeten zijn? En zich nog steeds afvragen waarom mensen naar (extreem?) rechts en links vluchten. :eusa_shifty:

Turbo-Geek

Geloof me, als je in de schuldsanering dan houd jij echt GEEN 2000 euro netto over (na aftrek bepaalde vaste lasten) ervan uitgaande dat betrokkene geen dubieuze zwarte zaakjes (lees fraude) erop na houd.
Bijna het gehele forum moet het maandelijks met minder dan 2000 euro doen na aftrek van hun vaste lasten.

Blijven nadenken .......

pooh

Je moeder zal het verhaal ongetwijfeld goed verteld hebben, maar of de persoon in kwestie het ook zo goed begrepen heeft vraag ik me af. ;)

Ik heb in mijn vorige baan veel te maken gehad met mensen die in de schuldhulpverlening zitten en een van de problemen is dat deze mensen daadwerkelijk denken dat ze veel meer te besteden hebben dan dat in werkelijkheid het geval is.
Ze komen ook niet voor niets in de schuldhulpverlening terecht natuurlijk.

Salarissen van leraren liggen voor HBO-ers erg laag, mede omdat ze wat meer vakantie hebben dan mensen met een vergelijkbare opleiding. Het is dan maar net waar je voor kiest.

Basisbeurs kan toch best afgeschaft worden als studieboeken gratis worden? (gooi ff knuppel in het hok  ;D )

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

FGG

Ik kom nog niet eens aan 2000 euro per maand, laat staan dat ik het overhoud.....   :-\

Je zegt 't zelf al. Dat maakt 't verhaal wel erg onbetrouwbaar. :eusa_liar:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

hpkevertje

Straks wordt het nog een politiek forum.
Als jij je niet met de politiek bemoeit, bemoeit de politiek zich wel met jou !! >:(

Keep smiling (zeg ik tegen mezelf).  ;D

Turbo-Geek

Als autoliefhebber heb je ALTIJD met de politiek te maken, en doorgaans vaker dan je zou willen ..........

The Saint

Citaat van: daytonawim op 17-10-2007 14:59:18Je wordt is de stad uitgejaagd en uitgenodigd om in Almere, Lelystad, Heerhugowaard, Purmerend, Zaanstad en noem maar te gaan wonen (phoenix lokatie's) lekker een huisje kopen.

phoenix =  VINEX = VIerde Nota ruimtelijke ordening EXtra.

Maar dat even terzijde, let the thread continue...  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Misha

Citaat van: The Saint op 17-10-2007 18:11:22
Citaat van: daytonawim op 17-10-2007 14:59:18Je wordt is de stad uitgejaagd en uitgenodigd om in Almere, Lelystad, Heerhugowaard, Purmerend, Zaanstad en noem maar te gaan wonen (phoenix lokatie's) lekker een huisje kopen.

phoenix =  VINEX = VIerde Nota ruimtelijke ordening EXtra.

Maar dat even terzijde, let the thread continue...  ;)
Oh, ik vond deze metafoor naar de vogel die uit zijn as herrijst ook wel aardig, hoor.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

daytonawim

Ook met de wijziging van BPM regeling worden we in de zeik genomen.

Het kan niet zo zijn dat het goedkoper wordt, het wordt alleen duurder.

Hoe realiseren ze dat, door allerlei onderzoeken en projecten op te zetten, waar vervolgens veel ex politici tegen waanzinnige salarisen of vergoedingen graag plaats nemen.

Ik zeg het maar zo, als we moeten betalen voor oplossingen dan zou de discussie heel anders zijn, deze blijven echter uit dus krijg je dit.

Voor wie bekend is met de A7 in Noord Holland, daar was 20 jaar geleden al een verkeers probleem en inmiddels minimaal 100.000 woningen verder is de situatie in zijn geheel niet 1 meter veranderd. alleen 10x erger geworden, daar mag je straks voor gaan betalen, terwijl dit met de bouw van de woningen al aangepakt had moeten worden.

Turbo-Geek

Vergeet niet dat de staat er ABSOLUUT GEEN BAAT bij heeft om ook maar 1 file op te lossen  :eusa_hand:
Wat denk je dat files aan extra inkomsten opleveren ...... Het gaat om Miljarden !
Ze kunnen de begroting nu al niet rond breien dus denk maar niet dat ze dit vette spaarvarkentje op een dieet gaan zetten.