Heel af en toe moeilijk starten

Gestart door Estate 2.3 Turbo, 23-10-2007 09:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Estate 2.3 Turbo

ha zo leer je telkens weer wat
Maar kan het me haast niet voorstellen want waarom dan ook nog een extra via een stiftje?
Die van mij is uit '94

jberg

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mehn

En oh ja; a.u.b. hier NIET neerzetten hoe je de startonderbreker kunt uitschakelen. Doe maar via PB.
Ik wil graag nog lang van mijn 850 genieten namelijk.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Estate 2.3 Turbo

Nou graag dan via PB de procedure

thuur

Citaat van: Estate 2.3 Turbo op 23-10-2007 11:30:11
Die start onderbreker wil ik er al uit hebben sinds ik hem heb maar het schijnt een heel gedoe te zijn om hem onklaar te maken  lees ik op het forum.
Heb een originele volvo onderbreker met een zwart stiftje dat je er in moet steken.
Dat ie origineel is maak ik maar op dat op het stiftje volvo staat.
Heb er maar één van (stiftje) en die dingen lees ik overal zijn niet bij te bestellen

Het is dan wel een Volvo onderdeel, maar nooit volgens de folder geleverd op de 850. Ik zie ze vaak in 440's e.d. Blijft een soort van aftermarket-inbouw.

Gr ;)

Estate 2.3 Turbo

Ja maar de vraag is nu hoe kom je er van af?

jberg

ik had ook een auto met zon startonderbreker, ik heb toen de bedrading gevolgd naar een blackbox, daar uit kwamen alleen maar zwarte draden, ik heb toen de multimeter erbij gepakt en een voor een de zwarte draden door gemeten dmv op contact zetten en dan telkens 2 draden meten of ze verbonden werden in de blackbox, uiteindelijk kwam ik 2 circuits tegen, de brandstoftoevoer en het startrelais, deze heb ik doorverbonden en toen de hele startonderbreker er uitgerukt

Estate 2.3 Turbo

Ik weet te weinig van techniek om daar zelf aan te gaan knutselen straks rijd ie helemaal niet meer maar bedankt voor je reactie.
Denk dat ik hem maar neerzet bij een auto electronica boer