V70R-AWD meeting Lauwersoog...

Gestart door Rudi, 20-10-2007 23:39:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rudi

Nou,er is op meetings in het verleden al over gepraat dussss,wel een mooie locatie dacht ik zo....weer 's wat anders dan een grasveld of parking.anderen zijn ook welkom uiteraard...leuke plek om mooi plaatjes te schieten.....maybe dat er ook leuke vrouwen aanwezig zijn tussen de 20 en 30 jaar,maar eea is nog niet bevestigd....
Dr.Go-Fast...

Wibren

Citaat van: Rudi op 20-10-2007 23:39:35
Nou,er is op meetings in het verleden al over gepraat dussss,wel een mooie locatie dacht ik zo....weer 's wat anders dan een grasveld of parking.anderen zijn ook welkom uiteraard...leuke plek om mooi plaatjes te schieten.....maybe dat er ook leuke vrouwen aanwezig zijn tussen de 20 en 30 jaar,maar eea is nog niet bevestigd....

Ja leuk, lijkt me gaaf ergens eind van de middag met een ondergaande zon  8)
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

killerbee

Mogen er ook andere Volvo's komen  ???
Dan lijkt het me erg leuk en redelijk dichtbij  :P

Rudi

Ja,tuurlijk...ieder1 is welkom,ergens op een zaterdag of zondagmiddag of zo... 8) ;)
Dr.Go-Fast...

killerbee

Lijkt me leuk  ;D
Lekker visje eten na afloop of tussendoor en later weer :eusa_dance:

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

The Saint

Lijkt me een mooie locatie. De rit vanuit N-H zal ook wel lekker rustig zijn die kant op  :D

Misschien wat voor mij..

No shirt no shoes, no pinball

Scooby Doo

#7
340 KM enkel,  :eusa_think: :eusa_hand:
Is een beetje ver voor mij. Kan het niet wat centraler?

Wil wel zo'n meeting meedoen met veel R AWD-tjes.

Kan m'n zwart monstertje eens broertjes ontmoeten. ;D ;D
Puppy Power!!!

Emiel

Tis wel een prachtige lokatie...daar mag je toch wel een stukje voor rijden?

Rudi

Hey Scoob ;D [sorry,dat herinner ik me nog van de serie ::)]

Het gaat om het feit dat ik ter hoogte van IJsland woon en al telkens overal heen moet voor meetings,zelfs de LBP meetings...laatst had ik het er over met Wibren om nou deze locatie 's te doen,de visafslag dus....weer 's wat anders....ieder1 heeft altijd een excuus,maar het is maar een idee...desnoods ga ik er alleen staan ;D [dit laatste was een grap natuurlijk]

Dr.Go-Fast...

FLA

Uh... Mogen er ook niet-awd-V70R's komen? Is er eindelijk eens een keer iets in de buurt (10km verderop) en dan mag je weer niet meedoen :eusa_think:

FLA

Citaat van: Rudi op 21-10-2007 10:33:16
Ja,tuurlijk...ieder1 is welkom,ergens op een zaterdag of zondagmiddag of zo... 8) ;)

Lezen Fabian, lezen...

Jur

Leuk! nog een niet-V70R die wel langs komt.


Jurjen

Barry_C70

Citaat van: Rudi op 20-10-2007 23:39:35
Nou,er is op meetings in het verleden al over gepraat dussss,wel een mooie locatie dacht ik zo....weer 's wat anders dan een grasveld of parking.anderen zijn ook welkom uiteraard...leuke plek om mooi plaatjes te schieten.....maybe dat er ook leuke vrouwen aanwezig zijn tussen de 20 en 30 jaar,maar eea is nog niet bevestigd....

I'll see what I can do ;)

Scooby Doo

Citaat van: Rudi op 21-10-2007 19:10:18
Hey Scoob ;D [sorry,dat herinner ik me nog van de serie ::)]

Het gaat om het feit dat ik ter hoogte van IJsland woon en al telkens overal heen moet voor meetings,zelfs de LBP meetings...laatst had ik het er over met Wibren om nou deze locatie 's te doen,de visafslag dus....weer 's wat anders....ieder1 heeft altijd een excuus,maar het is maar een idee...desnoods ga ik er alleen staan ;D [dit laatste was een grap natuurlijk]



Shaggy!! NO!   ;D ;D

Wacht nog effe rustig af tot er een datum geprikt wordt. Geen nood om sorry te zeggen, I like the Show. Hihihihihi  ;D ;D


Puppy Power!!!