V70R-AWD meeting Lauwersoog...

Gestart door Rudi, 20-10-2007 23:39:35

Vorige topic - Volgende topic

Michael

...

De meeste foto's van mij zijn hetzelfde dus zal iedereen de rest besparen!

+++Mod's edit: foto met kenteken(s) verwijderd +++

Barry_C70

Citaat van: mehn op 24-11-2007 19:05:14
Nou niet overdrijven hè. Ik zie water, geen ijs...zou koud was het nu ook weer niet  :eusa_whistle:

Look closer at the water in the second picture

Michael

Heb ook trouwens ff de eer gehad om in een laserblue te rijden van Brambo! Tjonge dat rijdt ook heerlijk er zit toch wel degelijk verschil in de auto's.  :eusa_clap: Mensen mooie meeting, gezellig en snel, en 3 fijne warme chocolade melk gehad MET slagroom hmm! Bedankt voor de mooie middag!

Wibren

Zo ook net weer thuis. Vond het een super meeting  :eusa_dance: Zeer leuke locatie daar in Lauwersoog, jammer dat het zo koud was maar dat mocht de pret niet drukken  ;D

Vooral het ritje tegen Rudi was leuk  :evil: Heb eindelijk gezien wat het effect is van zo'n downpipe.

Bedankt Rudi voor de organisatie  ;D :eusa_clap:

De Saffron rijders

...

http://img231.imageshack.us/img231/5015/20071124lauwersoog0045aa7.jpg

...

Rudi's LBP met de nieuw gespoten velgen

...

http://img231.imageshack.us/img231/7687/20071124lauwersoog0039ww6.jpg

1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

V70R-obert

Het was een mooie middag die letterlijk als figuurlijk erg snel voorbij ging.
Het maakte niet uit of je nu 60/80 of 100 mocht op deze wegen, iedereen was zijn rijbewijs met gemak kwijt geweest. Ik heb zelf mogen rijden in de auto's van Bram en Rudi. De auto van Bram een beheerste snelle auto, de auto van Rudi een sportwagen zonder compromis. Wat gaat dat ding hard zeg, al moet ik zeggen dat ik voorheen ben meegereden met Wibren, zijn handgeschakelde wagen ging voor mijn gevoel nog iets harder. Nu hebben beide telgen dit onderling uitgepraat op de weg en Rudi won.

Om gegeven moment reed ik 160/170 op een recht stuk 200m voor een bocht, kwam er een Saffron R aan met heldere lampen (noem geen namen) die mij met een rotgang voorbij ging.
Misschien zat er iets in onze warme choco......

Op de terugweg naar huis kon ik deze racesessie niet helemaal loslaten, volgens mij heb ik nog nooit zo hard gereden.  Het moet wel de warme choco geweest zijn

;)

Brambo67

Was idd zeer geslaagd  ;D Het schijnt dat ze op vliegbasis Leeuwarden alarmfase rood hebben gegeven omdat er schijnbaar over de Waddenzee oranje, felblauwe en zilveren laagvliegende objecten waren waargenomen..... Dat ging idd wel 'te' hard. Ik heb trouwens geen moment het gevoel gehad dat het niet veilig was, anders had ik het ook niet gedaan.

Erg leuk om de verschillende 'stages' in de tuning van de R AWD's te ondervinden. De één heel bruut, de ander 'gedistingeerd' en de derde er net tussen in (Rudi, Robert en Bram) En Rudi; geen dank voor het laten aanschouwen van j eeigen achterkant ;D Anytime! Heel interessant om te vernemen dat als je met 190+ in de ankers moet je dus écht wel merkt dat er verschil zit in de dikte van je AP-schijven ;D Dat kan beter... Voor de rest vind ik de LBP van Rudi toch het dichtst komen bij hoe die zou moeten zijn. Qua rijden dan.

Ik heb het idee dat de setup van Robert echt heel anders is. Deed me in de verte denken aan mijn eigen V70 Classic Europa Exclusive. Hij staat ook duidelijk hoger op de pootjes dan die van Rudi en zelfs als die van mij. Qua onderstel is toch de auto van Wiepie superieur. Zo'n Intrax set is echt geweldig!

De verassing voor mij was toch de S70 R van Michael. Hij zegt nog; tja.... de auto heeft al wel 250k gedraaid. Man, die auto is van binnen en buiten als nieuw! En hij reed ook nog eens geweldig.

Volgens Niels zou de ex-Wim-Lex 855 van zijn vader ons allen wel los rijden... Ik zou zeggen; dat gaan we dan nog wel eens zien!

Wat me verder opviel is dat voor menigeen het poetsen stopt bij de binnenkant en de buitenkant. Ik trok de kap van Rudi's LBP los... man, wat een ellende. Ik moet zeggen dat ik die kant van de auto toch ook eens in de zoveel tijd meeneem.

Al met al een leuke meeting waarbij vooral het 'interactieve' onderdeel, het in elkaars auto's rijden dus, erg leuk was. Bijgevoegd nog wat pic's

...
...

...
...
...

Inmiddels schijnen de Unidentified Low Flying R's weer van de radar te zijn en is het ook weer rustig in Leeuwarden.

RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Brambo67

Maar laagvliegen is een kwestie van interpretatie. Ik heb niet onverantwoord hard gereden ;)
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Rudi

Barry,ik zie alleen maar foto's van stilstaande auto's,dus weinig aan de hand volgens mij...

Bram,je hebt gelijk over die remschijven,maar 2 tiende mm verschil maar bij hoge snelheden[die ik nooit rij overigens]is het niet echt veilig...maar heb geen zin om 2 nieuwe te kopen,terwijl deze nog wel even meekunnen.

Dat onderstel van Wibren zou ik ook wel willen hebben,goede en verantwoorde upgrade...maybe later als ik weer geld heb :eusa_angel:
Dr.Go-Fast...

moderators

enkele foto's zijn verwijderd uit dit topic omdat er leesbare kentekens op de foto's staan
mocht je de links niet meer hebben: deze zijn via PB opvraagbaar, uitsluitend door de poster zelf

Dus svp geen leesbare kentekens meer posten

namens de forummers, bedankt!
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

Thys

Zo, ben ook weer thuis...met een beetje vertraging :D
Als enige zonder turbo heb zelfs ik nog redelijk te hard gereden... ik vertrok uit Lauwersoog met een ETA van 21 minuten te laat richting mijn werk, en kwam er 3 minuten te vroeg aan...:eusa_whistle:

Was erg leuk om weer wat meer gezichten te leren kennen, ben alleen bang dat ik de helft van de namen alweer kwijt ben. Zal morgen even kijken of ik nog foto's heb gemaakt die iets toe te voegen, nu eerst maar eens naar bed

Rudi

Citaat van: Rudi op 24-11-2007 20:11:32
Barry,ik zie alleen maar foto's van stilstaande auto's,dus weinig aan de hand volgens mij...

correctie,ik zie helemaal geen foto's meer ;D ;D ;D

Dr.Go-Fast...

Laserblue

Jammer dat ik er niet bij kon zijn  :-\ , volgende keer beter :)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Thys

Was trouwens wel gaaf om nog even een stukje op die schuine wand te rijden :eusa_angel:

Vertigo

Hee, een Saffron en LBP-meeting met meer dan 1 LBP! het kan blijkbaar toch!

Mooie foto's trouwens

Thys

Ook even een selectie gemaakt. Hi-res plaatjes kunnen gemaild worden