V70R-AWD meeting Lauwersoog...

Gestart door Rudi, 20-10-2007 23:39:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rudi

Oke maar waarom vragen ze mijntes niet dan?ik vraag er maar 500€ voor,mogen ze hem de hele week in hun showroom zetten :evil: ;D
Zie je morgen ;)
Dr.Go-Fast...

Rudi

Bram,waarom koop je geen RS6 zakelijk,in Dld heb je hem al vanaf 25000€ staan een paar mooie op autoscout,dan hoef je de rest van je leven niets anders meer te kopen :eusa_clap: ;D ;D ;)
Dr.Go-Fast...

Brambo67

Citaat van: Rudi op 23-11-2007 16:00:44
Bram,waarom koop je geen RS6 zakelijk,in Dld heb je hem al vanaf 25000€ staan een paar mooie op autoscout,dan hoef je de rest van je leven niets anders meer te kopen :eusa_clap: ;D ;D ;)

Omdat ik de auto ga leasen en dat moet dus een nieuwe zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet echt uit ben. Zit wel erg aan de V70N of NN te denken maar er is ook zoveel ander lekkers.... Ik heb zelfs al gedacht aan een V70N R AWD ergens uit een voorraad. Dat zou misschien nog kunnen lukken. Dan weet ik iig zeker dat ik 'em niet privé ga rijden. Ach, we zien wel. De LBP moet iig maar blijven.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Rudi

De LBP blijft een speciaal geval,mee eens...doe hem ook niet gauw weg hoor 8)
Dr.Go-Fast...

Barry_C70

Sharon is clean, didn't spend much time on her as she's just gonna get all dirty again by tomorrow, but holy crap she was filthy!!! Almost like 4 layers of mud and grime! :P

Rudi

Operation clean sweep is zojuist hier ook afgerond :-*
Dr.Go-Fast...

V70R-obert

Onder mijn vuil kwam ook een Volvo tevoorschijn. Ik ben erg benieuwd naar jullie exemplaren.
Ik heb alleen de auto's van Bram en Wiebren eerder gezien.

Wibren

Heb operation clean sweap gisteren al uitgevoerd  ;D Nu nog even wat nieuwe muziek in de auto  :evil:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Barry_C70

Citaat van: Wibren V70RAWD op 24-11-2007 10:52:42
Heb operation clean sweap gisteren al uitgevoerd  ;D Nu nog even wat nieuwe muziek in de auto  :evil:

Good idea, nee to update the iPod with another 300 songs or so ;)

Thys

Yess, heb er zin an! Zal het apparaat nog even door de wasbox halen, anders herkent niemand hem:)

2 uur bij de visafslag dus?

Michael

Misschien kom ik ook nog ff langs!  :eusa_pray: Als ik het red met de tijd! Wens jullie in iedergeval veel plezier!  :eusa_clap:

Thys

Neem dan iig de R ipv de vrachtwagen, meer kans dat je tijd overhoudt;)

Michael

Citaat van: thyzerrr op 24-11-2007 11:36:37
Neem dan iig de R ipv de vrachtwagen, meer kans dat je tijd overhoudt;)
Haha akkoord heb dan wel de meeste pk's en de grootste auto denk ik! :)
Maar het schiet inderdaad niet op dus het zal dan misschien toch de auto worden!

killerbee

Is die visboer op de hoogte dat we komen  ;D ;D  :eusa_whistle:

Thys

<homer mode>
  hmmm, kibbeling, hrhrhrhrr :eusa_drool:
</homer mode>