Wie zijn er mooier,

Gestart door Domaso, 24-10-2007 12:25:05

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Citaat van: The Saint op 25-10-2007 20:32:40
Maar van de Engelse 'ladies' hoor ik altijd dat ze bepaald niet moeilijk doen over sex.
The Saint, die op grond van het laatste de Engelsen het voordeel van de twijfel gunt...  :eusa_dance:

Daar bestaat een mooi (?) Engels spreekwoord voor: beggars can't be choosers!
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Joris_Scholte

Even een Engels gezegde: The chase is better than the catch. Beetje moeite er voor moeten doen is niet erg....  8)

BenC70ES

Als je ziet dat de koeien mooier worden als de vrouwen, weet je dat je in Engeland zit  ;D

Het is hier wel heel sterk overdreven hoor, want er zijn ook veel Engelse vrouwen die stukken mooier zijn als Zweedse... (en omgekeert).

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Die foto's hebben toch al een keer op het forum gestaan? Zijn al behoorlijk oud, hoor.

Neemt niet weg dat ik voor Zweden stem  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

jberg

wat dacht je van duitse dan,  :eusa_sick: :eusa_sick: :eusa_sick:

razorx

Vrouwen???

Heerlijk!!!

FGG

Citaat van: BenC70ES op 25-10-2007 21:47:19
Als je ziet dat de koeien mooier worden als de vrouwen, weet je dat je in Engeland zit  ;D

Het is hier wel heel sterk overdreven hoor, want er zijn ook veel Engelse vrouwen die stukken mooier zijn als Zweedse... (en omgekeert).

Ah, Belgen hebben 't ook:

mooier DAN, niet mooier ALS...(en omgekeerd).

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Laserblue

Nou zag ik gisteravond een film "Serendepity"(of zo iets)
en die engelse actrice vond ik toch wel erg knap  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*