Sleutelaars voor Roffelaars

Gestart door Ronin, 20-01-2008 16:19:32

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

Hallo mede Roffelaars,

Ik was benieuwd wie er op dit forum allround ervaring heeft met het sleutelen/reparatie''s aan de bolides en dat regelmatig doet voor onze leden?

B.V.D. Ronin... :)

Enno

gewoon heel voorzichtig zelf mee beginnen ;)....NIET BANG Zijn...er de tijd voor nemen

Ben

En het forum helemaal lezen, tips en handleidingen genoeg :D

Ronin

Heel erg bedankt voor jullie snelle reactie''s maar dat was toch niet echt de vraag die ik opperde??

Joris_Scholte

Zo schijnt er een club te zijn, die ongeveer twee keer per jaar een dag organiseert bij een merkdealer, waar leden zelf onder begeleiding aan hun Roffel kunnen sleutelen. Weet niet precies hoe of wat, maar er schijn vast wel iets over te vinden te zijn op dit forum....  :eusa_whistle:

wepster

ik neem aan dat je deze vraag niet voor niets stelt??????
er zijn hier meerdere zeer ervaren sleutelaars onder ons waarvan ik mijn beschijde bijdrage ook wil delen .
echter mijn vraag aan jou is waarom wil je dit zo graag weten zoek je mensen met sleutel ervaring of volvo sleutelaars om kennis op te doen of om hulp te vragen ?

groetjes wepster de sleutelaar uit het zuiden  ;D ;D ;D

daytonawim

Als je het niet snapt is er altijd Dennis nog :-)

de geneRaal

Blackstone under construction

Volvo 850 Eindhoven

ik ben ook niet technisch onderlegt hoor maar geloof me heel veel kan je zelf doen.

DURF is vaak een kwestie en veel lezen handleidingen hier op het forum ;D
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

M.E. AMC

;D ;D ;D ;D
of jekomt wat vaker bij mij langs ::) ::), zwagertje
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

wepster

Citaat van: Ronin op 20-01-2008 17:09:16
Ik ben van plan om mijn V70R de komende jaren eens grondig aan te pakken een meerjaren project om het zo maar te noemen.
En wil daarbij waar nodig ondersteuning van iemand die dat kan en wil en de tijd er voor heeft en wil nemen.
Ben zelf niet echt een super sleutelaar vandaar de vraag eigenlijk.

dan zit je hier precies goed met veel medelevende ;D :D

850 Ra$ing

Citaat van: Ronin op 20-01-2008 18:14:19
Hahaha!! Fijn hoor al deze warme reactie''s op mijn vraag!! :eusa_clap:
Buiten mijn zwagertje om nog mensen die zich geroepen voelen vraag ik me verder af nu??!! :eusa_doh: :eusa_dance:

Ik sleutel door de weeks bij een volvo dealer en in het weekend voor mijzelf of af en toe voor anderen. Waar moet het in de buurt zijn of maakt je dat niet zo veel uit?

Quota

Ik zou ook wel gebruik willen van maken van een gezamelijke klusdag oid. ik wil ook graag de vacuumpomp een keertje vervangen, maar mijn ervaring met zelf sleutelen is vooral in de demontage hoek (waarna ik dingen ook veelal niet meer correct aan de praat heb gekregen). Aangezien de roffel broodnodig is voor de dagelijkse kostwinning, is dit niet echt iets waar ik de hoofdprijs voor wil betalen, alleen een beetje onder ervaren begeleiding sleutelen (om zo ook wat meer vertrouwen in mijn eigen kunde te krijgen) om zo wat centjes uit te sparen en de auto te leren kennen lijkt ook mij bijzonder fijn.

850 Ra$ing

Citaat van: Ronin op 20-01-2008 19:37:50
Almere en omgeving, maar het ligt eraan welke plaats jij woont wil ook best naar je toe komen hoe lang werk je al voor volvo en ben je echt thuis in alle aspecten?!

Ik werk nu al weer 7 jaar voor volvo en het bevalt nog steeds prima.
Bij mij thuis heb ik helaas niet de beschikking over een garage of brug, maar ik klus meestal bij een maatje van me.
Ik woon btw in Driel dat ligt tegen Arnhem.