ff voorstellen

Gestart door Steven850, 09-10-2007 22:03:25

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Welkom op 't Forum, Steven.

Een mooie 3-er is niets mis mee, maar misschien een keertje een T-5 proberen?

Een GLT is trouwens idd geen bochtenridder (ook niet met vpb).

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Steven850

850 is idd geen bochtenridder, dat is me wel duidelijk geworden
en er komt zowiezo weer een BMW e30, heb m'n vorige echt met pijn in 't hart weg gedaan (zie avatar)

maargoed dat neemt niet weg dat een Volvo 850 gewoon een vreselijke fijne rijdersauto is...
Immer ein Bimmer!

jero

Geniet nog maar even van de GLT, maar achterwielaandrijving is inderdaad super om mee te rijden  ;)

MrBrico

Welkom ..

Ik vindt t wel lef hebben hoor .. je aanmelden op een forum voor Volvo-liefhebbers en dan melden dat je 'het er maar even mee doet' totdat je een mooie beamer vindt  :eusa_clap:  ;)
"It's your decision .. you don't need eyes to see; you need vision"

Steven850

ja ik vind het een superhandig forum en heb er al veel baat bij gehad...

en als ik de Volvo wil verkopen hoop ik dat ik die hier kwijt kan, zodat ik weet dat ie naar een echte liefhebber gaat
Immer ein Bimmer!

Turbobiker

Citaat van: Steven850 op 10-10-2007 15:22:38
850 is idd geen bochtenridder, dat is me wel duidelijk geworden
en er komt zowiezo weer een BMW e30, heb m'n vorige echt met pijn in 't hart weg gedaan (zie avatar)

maargoed dat neemt niet weg dat een Volvo 850 gewoon een vreselijke fijne rijdersauto is...

Jammer alleen dat zo een E30 niet vooruit te branden is... En dan ook nog dwars voor je gaat staan in de bocht, net als je een beetje haast hebt ::)

:evil:

;)
De Tussenpaus

Steven850

net ff paar foto's gemaakt van m'n Volvo

Immer ein Bimmer!

Chris

Citaat van: Steven850 op 17-10-2007 00:48:34
net ff paar foto's gemaakt van m'n Volvo

http://img256.imageshack.us/img256/6707/16102007567or2.jpg

Hij begint al foto's te maken. Het virus begint zijn weg door het brein te zoeken ;)

Welkom hier nog iig ;D...

Bouke

Welkom op het forum.Maar ja eens een volvo altijd een volvo.Ik heb er net zo een als jij maar kan er geen afstand van doen.  :D

Steven850

ik kan er wel afstand van doen ::)
heb m'n Volvo 850 ingeruild op een BMW 325i M-technik II...

dus vanaf morgen staat hier weer een BMW voor de deur ipv een Volvo :)

ging wel iets sneller dan geplanned, maar deze kans kreeg ik nooit weer dus dan maar weg met de Volvo, ondanks dat dat een vreselijk fijne auto was om in te rijden...

heb tot nu toe louter positieve ervaringen gehad met m'n Volvo zo ongeveer, dus wie weet, komt er ooit nog een Volvo weer, in de toekomst ;)
maar tot nu toe denk ik dat dit een van m'n laatste berichten is op dit gezellige en zeer handige forum ;)

Immer ein Bimmer!

Steven850

mocht iemand nog willen weten wat ik nu rijd, dit is m'n BMW e30, een 325i M-Technic II:

Immer ein Bimmer!