Betrouwbaarheid 2.0 motor 850

Gestart door Ivanzoomski, 25-10-2007 14:27:55

Vorige topic - Volgende topic

de boekhouder

Veel succes dan en tot zaterdag.

Is het eigenlijk een 10 of 20v ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Ivanzoomski

Tsja, bekijk ik gisteren de foto's nog eens goed (hij had extra doorgestuurd), zie ik plots een raamslinger zitten  >:(  Terwijl bij de Autoweek Carbase staat dat er standaard electrische ramen voor in zitten. Is dus niet zo.

Hoewel ik vind dat dit niet de koop kan maken of breken, heb ik toch gebeld om te zeggen dat ik het nog even laat zitten omdat ik eigenlijk wel graag electrische ramen wil. Aangezien ik geen haast heb ga ik daar in ieder geval nog even over denken.

Tis een 10v btw.

Philip850

Citaat van: Ivanzoomski op 31-10-2007 09:00:41
Tsja, bekijk ik gisteren de foto's nog eens goed (hij had extra doorgestuurd), zie ik plots een raamslinger zitten  >:(  Terwijl bij de Autoweek Carbase staat dat er standaard electrische ramen voor in zitten. Is dus niet zo.

Dat komt omdat dit een import auto is. Nederlandse 850's hebben dit wel standaard.

Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Ivanzoomski

Citaat van: Philip850 op 31-10-2007 10:15:17

Dat komt omdat dit een import auto is. Nederlandse 850's hebben dit wel standaard.

Volgens mij klopt dat niet, de eerste toelating in Nederland is 08-1995 dus lijkt mij gewoon een originele Nederlander. Daarbij kwam ik gisteren op een pagina terecht met allemaal ingescande Nederlandse Volvo brochures (weet ff niet meer welke pagina dat was) en daar stond in dat de de basis uitvoering 2.0 geen electrische ramen heeft. Pas toen ben ik eens goed gaan kijken en kwam er achter dat deze auto dat dus niet had, in tegenstelling tot de info in de Carbase.

Hij heeft overigens wel weer een electrisch schuifdak.

)()()sT

Nee hoor,

Ik heb wel vaker een 850 met slingers gezien. Zag zelfs een 855 T-5 laatst te koop staan met slingers (had ik bij een T-5 niet verwacht; tis immers geen basisuitvoering)

;)

Vulk

Valt zoiets niet gemakkelijk achteraf in te bouwen?

mehn

Jahoor dat kan. Is alleen wel wat werk.

Je hebt verschillende onderdelen nodig die niet altijd gemakkelijk te krijgen zijn. Van schakelaars, via motoren naar deurpanelen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Citaat van: )()()sT op 31-10-2007 10:28:45
Nee hoor,

Ik heb wel vaker een 850 met slingers gezien. Zag zelfs een 855 T-5 laatst te koop staan met slingers (had ik bij een T-5 niet verwacht; tis immers geen basisuitvoering)

;)

Ik heb ook wel latere origineel NLse 850's gezien met slingers. MY95 weet ik zeker.

Een T-5 was ook in basisuitvoering te bestellen: stoffen bekleding, slingers, etc.... De Zeeuwse uitvoering zeg maar ;D

Gr 8)

Philip850

Citaat van: Philip850 op 31-10-2007 10:15:17

Citaat van: thuur op 31-10-2007 12:34:48
Citaat van: )()()sT op 31-10-2007 10:28:45
Nee hoor,

;)

Ik heb ook wel latere origineel NLse 850's gezien met slingers. MY95 weet ik zeker.

Een T-5 was ook in basisuitvoering te bestellen: stoffen bekleding, slingers, etc.... De Zeeuwse uitvoering zeg maar ;D

Gr 8)

I stand corrected :)
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73