Tales of the RatFink's 855 R

Gestart door RATFINK, 31-10-2007 22:48:31

Vorige topic - Volgende topic

reneetje

Sierstuk is ook best zonder brug te monteren hoor, alhoewel de oude sierstukken soms erg vast geroest zitten.
In dit geval gewoon de flex pakken en hem onderaan overlangs inslijpen, dan is ie ook zo los. ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

RATFINK

Citaat van: reneetje op 05-11-2007 20:23:24
Sierstuk is ook best zonder brug te monteren hoor, alhoewel de oude sierstukken soms erg vast geroest zitten.
In dit geval gewoon de flex pakken en hem onderaan overlangs inslijpen, dan is ie ook zo los. ;)

Oh maar als je een brug tot je beschikking hebt is het wel makkelijker, trouwens moet toch wat veranderen want de huidige ( ovale ) komt recht onder de auto vandaan en de nieuwe staat iets onder een hoek.

Gaat goed komen, eerst maar even van de Powerflex genieten.
Man wat maakt dat een heerlijk geluid als je boven de 3000 toeren komt  ;D

mehn

Gewoon even dreigen met een ringsleutel en een kleine hamer. Dan 2x tik en oppassen dat het eindstuk niet op je hoofd valt ::)

:evil:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

reneetje

Citaat van: mehn op 05-11-2007 21:06:20
Gewoon even dreigen met een ringsleutel en een kleine hamer. Dan 2x tik en oppassen dat het eindstuk niet op je hoofd valt ::)

:evil:

Bout breekt meestal als je iets kracht zet............. :-\
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

RATFINK

Boutje ( normaal sleutel 14/15 denk ik ) is al gekrompen naar een maatje 10  ;D door al het roest

RATFINK

Sinds afgelopen donderdag weer een jaar APK  en de winterbanden laten monteren op de Titans ( thanx spekkie99 ), is toch iets meer velg dan de Volans moet ik zeggen  :eusa_think:

Zie nu gelijk dat ik meer inkijk heb dus daar gaan we binnenkort maar eens mee aan de gang.

Helaas kreeg ik nog de rekening van de koppeling/krukaskeerring gepresenteerd van de GLT ( was ik een beetje vergeten ) dus het chippen moet helas nog even wachten  :'(

RATFINK

De laatste tijd alleen maar gereden, nouja gereden  ;D

Maar sinds afgelopen week weer een beetje actief  :eusa_dance:

DirkT?

Toe maar!!
- Ledjes
- Xenon (hoeveel K?)
- Heldere koplampen
Netjes, ik ben benieuwd naar het totaalplaatje!!

RATFINK

Citaat van: DirkT4 op 01-05-2008 23:37:53
Toe maar!!
- Ledjes
- Xenon (hoeveel K?)
- Heldere koplampen

Xenon is 8000K ( mijn leverancier had geen lagere ) maar ik heb net nog de boel laten branden en gelukkig is het minder blauw dan dat ik verwachte  :eusa_dance:

Morgen de balastkastjes nog monteren op een mooie plek en dan gaan we het even uitproberen.

Totaalplaatje zal nog wel eens veranderen ben ik bang, de knippers liggen nog bij Starbuck en ik heb net de grill in Felipe zijn 854 gezien  :eusa_drool:
Dus voorlopig de orginele knippers naast de heldere koplampen ( vind ik persoonlijk niet eens lelijk ) maar wie weet.

Starbuck

Citaat van: RATFINK op 01-05-2008 23:59:39
Citaat van: DirkT4 op 01-05-2008 23:37:53
Toe maar!!
- Ledjes
- Xenon (hoeveel K?)
- Heldere koplampen

Xenon is 8000K ( mijn leverancier had geen lagere ) maar ik heb net nog de boel laten branden en gelukkig is het minder blauw dan dat ik verwachte  :eusa_dance:

Morgen de balastkastjes nog monteren op een mooie plek en dan gaan we het even uitproberen.

Totaalplaatje zal nog wel eens veranderen ben ik bang, de knippers liggen nog bij Starbuck en ik heb net de grill in Felipe zijn 854 gezien  :eusa_drool:
Dus voorlopig de orginele knippers naast de heldere koplampen ( vind ik persoonlijk niet eens lelijk ) maar wie weet.

Toch maar even zorgen dat die knippers er zo snel mogelijk inkomen, gaat écht wel mooier zijn.
En ik denk dat ik nog een blokjesgrill liggen heb, zal hem meenemen dan kunnen we eens zien wat het effect is icm de heldere lichten.

RATFINK

Citaat van: Starbuck op 02-05-2008 09:25:47
Toch maar even zorgen dat die knippers er zo snel mogelijk inkomen, gaat écht wel mooier zijn.
En ik denk dat ik nog een blokjesgrill liggen heb, zal hem meenemen dan kunnen we eens zien wat het effect is icm de heldere lichten.

Als je de grill kan vinden mag je 'm zeker mee nemen  ;D

Helaas nog niet klaar, draadbusje in de koplamp ging los bij montage  :(

Ligt nu te drogen, morgen weer een dag  :eusa_whistle:

RATFINK

Met dit als voorlopig resultaat, woensdag komt Starbuck met de knippers maar ik vind dit ook geen slechte combinatie.
Alleen nog de hoogteverstelling fixen en dan mag het weer donker worden  ;D

Starbuck

'tIs net dezelfde als de mijne! ;)
Benieuwd hoe het effect in het donker zal zijn, mooi werk hoor!

Nu die pinkers nog...

Chris

Ziet er gaaf uit! Vind het bij een donkere lakkleur echt super staan die heldere lampen.

Volvo Felipe

Die zie er weer netjes uit, en nu nog de knippers he