Tales of the RatFink's 855 R

Gestart door RATFINK, 31-10-2007 22:48:31

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

fearless

Gewoon omdat het kan.  8)

Gaaf !!

RATFINK

Weer een verse APK en de Fondmetal velgen eronder, wil alleen van achter nog lager maar dan zullen de nivomats eronder vandaan moeten ben ik bang.

)()()sT

Man, die ligt laag...! LekkeR! Is dat nou een schroefsetje? (Volgens mij heb ik dat gevraagd).

Edit: op de vorige pagina! Ik heb ook een schroefset voor de 850  :eusa_dance:

RATFINK

Citaat van: )()()sT op 15-12-2012 18:19:03
Man, die ligt laag...! LekkeR! Is dat nou een schroefsetje? (Volgens mij heb ik dat gevraagd).

Edit: op de vorige pagina! Ik heb ook een schroefset voor de 850  :eusa_dance:

Mooi man, ja ik had twee schroefpoten voor aan de voorzijde gekocht want ik dacht dat ik met de nivomat bussen wel wat lager zou komen.

The Demon

Niks meer aan doen zo, staat mooi op de pootjes.

Ik heb nog een dashboard bovendek voor je liggen, bedenk ik me nu ineens.  :-[
Die moet nog even jou kant op, als je hem nog wil hebben.

Groet,
The Demon.

RATFINK

Idd, das waar ook  ;D Dat projectie ligt even stil want mijn contact voor het bekleden doet dit soort uitstapjes niet meer.

Maar ik wil hem nog graag hebben hoor, komt goed!

The Demon

Hij eet geen brood (volgens mij) maar hij komt jouw kant op ZSM.

Groet,
The Demon.

JeffreyC

Citaat van: RATFINK op 15-12-2012 18:13:59
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/196219_475052825878560_506878956_n.jpg

Weer een verse APK en de Fondmetal velgen eronder, wil alleen van achter nog lager maar dan zullen de nivomats eronder vandaan moeten ben ik bang.

Heb hier 4 schokdempers liggen die zo'n zelfde onopvallende kleur oranje hebben :eusa_shifty:

Auto ziet erg echt super uit zo! :eusa_drool:
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

fbm

Citaat van: RATFINK op 15-12-2012 18:13:59
de Fondmetal velgen eronder

Zijn wel mooie velgen zeg!  8)

dopie

RATFINK

Citaat van: The Demon op 15-12-2012 18:57:20
Hij eet geen brood (volgens mij) maar hij komt jouw kant op ZSM.

Groet,
The Demon.

Je kan hem meenemen naar de kerstboommeeting, Koen kan hem meenemen en bezorgen bij mij.

Arnie82

Mooie kar man..! Combi van DOP, velgen en oranje delen is echt top!

Even een vraagje "on the side"... Je hebt je richtingaanwijzers vervangen door Volvo logo's (US spec meen ik) maar geeft dit nog problemen tijdens de APK?
Vind dit wel fraai staan namelijk... ;D Hebben de USA knippers meer oranje straling naar de zijkant waardoor het voor eventuele APK geen punt is?
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

RATFINK

Citaat van: Arnie82 op 27-12-2012 14:45:02
Mooie kar man..! Combi van DOP, velgen en oranje delen is echt top!

Even een vraagje "on the side"... Je hebt je richtingaanwijzers vervangen door Volvo logo's (US spec meen ik) maar geeft dit nog problemen tijdens de APK?
Vind dit wel fraai staan namelijk... ;D Hebben de USA knippers meer oranje straling naar de zijkant waardoor het voor eventuele APK geen punt is?

Thanks  :)

Nee hoor, geen problemen bij de APK en ik heb gewone knippers aan de voorzijde.

RATFINK

Van Martijn_B een demper overgenomen en ik kon het niet laten om hem even te poetsen en opnieuw zwart te maken  ;D