Bekabeling

Gestart door Hans Giesberts, 14-07-2004 16:49:54

Vorige topic - Volgende topic

Hans Giesberts

Hallo eenieder,

ik wil mijn bobine- en bougiekabels gaan vervangen alsook de rotor en verdelerkap.
Heeft iemand ervaring met de luxe kabelset van European Tuning ?
Zijn er altenatieven ( ook voor rotor en verdelerkap)?
Wie het weet mag het zeggen.

Hans

ed

Als je het luxe wil doen kun de set bij ET bestellen. Zijn erg goede kabels, maar ik denk niet dat je verschil merkt met originele. Ze blijven waarschijnlijk wat langer goed.
Je kunt ook bij FCPGROTON bestellen. Kosten ze nog niet de helft, en heb je de originele.
kap en rotor kun je overal bestellen. De dealer is het duurst.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

thuur

FCPGROTON heeft inderdaad wat meer normale prijzen. Ik vraag me echter af hoe je het laat bezorgen???? Ik heb geen adres in de States...

Ook voor mij geldt dat ik graag hoor waar je kabels/verdeelkap en rotor kunt uithalen... Hoeft geen Volvo te zijn, maar wel goed spul.

Gr 8)

konniekip

heb het bij FCPGROTON besteld; echt een lachertje kwa prijs.. moest ruim 100 dollar betalen. Die rotor en verdeelkap heb ik daar ook besteld. Super vriendelijke klantenservice. Ik heb er namelijk 4 weken op moeten wachten, aangezien de vrienden bij de douane vonden dat ik invoerrechten moest betalen. Gewoon een Bosch rotor en kap bestellen en Bougiecord kabels en originele Volvo bougies en klaar. Voor 91 euro was ik geloof ik klaar met alles.

ed

Had ik geen last van. Alleen de kabels besteld, en 2 dagen later in huis voor iets van 60 euro!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!