Slordig

Gestart door Ben, 08-07-2007 08:58:09

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Citaat van: denkweb op 13-07-2007 18:34:22
Ben, je kunt er ook voor kiezen in de instellingen om bij PM-kennisgevingen niet het volvo850forum-adres als afzender in te stellen maar het emailadres van de verzender dat bekend is bij het forum.... toch?
Ik kan die functie niet vinden. Help!! :eusa_whistle:

FGG

Citaat van: mehn op 09-07-2007 12:21:45
Als je dan die afwezigheidsmail hebt ingesteld krijgt het forum telkens bericht terug dat je op vakantie bent.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen trouwens een mailserver hebben staan en een Client-Server-opstelling van Outlook hebben draaien en zodoende een Afwezigheid-bericht kunnen instellen.
:eusa_think:

En mocht 't dan zo zijn dan behoort de Afwezigheidassistent maar 1 mailtje per verzender te versturen...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

denkweb

Citaat van: FGG op 13-07-2007 19:56:17
Citaat van: mehn op 09-07-2007 12:21:45
Als je dan die afwezigheidsmail hebt ingesteld krijgt het forum telkens bericht terug dat je op vakantie bent.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen trouwens een mailserver hebben staan en een Client-Server-opstelling van Outlook hebben draaien en zodoende een Afwezigheid-bericht kunnen instellen.
:eusa_think:

En mocht 't dan zo zijn dan behoort de Afwezigheidassistent maar 1 mailtje per verzender te versturen...

Er is nog een oplossing: het verzendadres aanpassen naar een niet-bestaand of speciaal gemaakt emailadres zodat deze bounce-mails in een apart bakkie belanden...

M a r c

Citaat van: mehn op 09-07-2007 12:34:40
Citaat van: FGG op 09-07-2007 12:32:59
Citaat van: Ben op 09-07-2007 08:04:00
Oh ja,
voor de vakantiegangers...........zet je afwezigheidsmelding even UIT !
Ik weet inmiddels van heel veel forummers wanneer ze op vakantie zijn en wanneer ze weer terugkomen.

Sorry, Ben, maar je bent niet de enige. Die ga ik niet alleen voor jou uitzetten, zeker m'n zakelijke adres niet.

Zet dan de notificaties van dit forum tijdelijk uit, probleem ook opgelost ;)

Done  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Duell

Mischien heb ik er over heen gelezen maar wanneer kunnen we verwachten dat het forum weer volledig is gerepareerd.

vooral de "Advertenties" en het missen van het topic "Overige tuning" op de hoofd pagina vindt ik heel erg jammer.

Ben

Duell

wow je bent fantastisch   ;D ;D  zo snel

Ben

Citaat van: Duell op 17-11-2007 19:59:28
wow je bent fantastisch   ;D ;D  zo snel

Doe maar een donatie  :eusa_dance: