Groups Buy LED H3 DRL

Gestart door Barry_C70, 11-11-2007 05:11:44

Vorige topic - Volgende topic

Tom850

Is echt super makkelijk. Ik heb me auto ff aan 1 kant opgekrikt zodat je iets meer ruimte hebt voor onder de bumper.

Dan is het een kwestie van de zwarte achterkant linksom een klein stuk ongeveer 40 graden losdraaien, dan eraf halen. Het witte draadje in de zwarte deksel loshalen. Dan zit het lampje nog vast doormiddel van een veertje. Deze zit links in de fitting zit vast achter 2 haakjes, iets indrukken en dan het veertje iets na elkaar toe drukker en dan veert ie open. Nu kan je het lampje wisselen en dan alles weer terugbouwen.

Maar het is echt een fluitje van een cent. Ik ben langer bezig geweest met dit verhaal typen en nee ik type echt niet langzaam.

Succes.

Groeten Tom

Jeroentjuh

RATFINK

Ik heb ze vandaag ook binnen gekregen en net gemonteerd  ;D

Twijfel of de opbrengst beter is ( was het me eigenlijk om te doen ) maar dat zie ik morgenochtend wel als ik naar mijn werk ga.

Het ziet er goed uit, misschien toch ook maar Xenon monteren  :eusa_think:

pieter

Citaat van: Barry_C70 op 24-12-2007 14:33:00
bulbs sent out, you'll probably have to be home cuz they won't fit through the mailbox opening.

Ook hier zijn ze geleverd. We waren niet thuis en ze pasten inderdaad niet door de brievenbus. Toch heeft de bezorger dat geprobeerd  :o
Maar alles is lijkt heel en ik heb ze in ieder geval binnen  ;)

Tom850

fijne postbode heb je ;D

denkweb

Een postbode die het licht brengt... hoe heten die toch ook alweer?  :eusa_whistle:

Never the less hebben ze het pakkie bij mij netjes afgegeven, straks even prutsen als ik tijd over heb.

850 T5 Freak

ik heb ze net gemonteerd, en ik vind het niks  :-X zijn net 1,2 w steek lampjes die erin zitten  :eusa_wall:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Tom850

Hoi Daan,

Bedoel jij niet z'n gevalletje van voet tussen de deur?  ;D

Groeten Tom

pieter

Citaat van: Tom850 op 29-12-2007 02:52:10
fijne postbode heb je ;D

Ze zitten er bij mij inmiddels ook in en doen het. Kleur t.o.v. de xenon set vind ik wel goed. Alleen de lichtopbrengst viel mij ook aardig tegen, meer een sfeerlichtje  ;)
Misschien dat het schoonmaken van de mistlampunits zelf nog iets helpt  :eusa_think:

De politie kan in ieder geval niet beweren dat deze andere weggebruikers verblinden  :police:

Nog een paar telefoonplaatjes (voor en na):

Robert Haven

Tja....dacht het wel; led verlichting levert geen drol licht op... kijk maar naar de led tuinverlichting op zonne-energie... maar ook de ledlichtbronnen ter vervanging van halogeenspots voor binnenverlichting zijn hun geld nog lang niet waard (ik heb al een aantal van dit soort led verlichting uitgeprobeerd en ben nog geen goede tegengekomen....ben inkoper van o.a. verlichting voor de Multimatebouwmarkten)

Barry_C70

I've gotten a few looks wondering what the hell with the dim glow of the fogs, at night they're really a subtle detail that I like.

Oh well, you're out 33 euro, worth the experiment right?

RATFINK

Lichtopbrengst is inderdaad uien, orginele doen iets beter hun best.

Voor het showeffect is het goed en dan in combinatie met Xenon en LED stadslicht.

Ach was het proberen waard  :)

Jeroentjuh

Was toch bekend dat die dingen meer voor de looks waren en niet voor hun goeie lichtopbrengst?

RATFINK

Citaat van: Jeroentjuh op 29-12-2007 19:18:40
Was toch bekend dat die dingen meer voor de looks waren en niet voor hun goeie lichtopbrengst?

Van deze had ik wel iets meer verwacht, van die wedge LED voor stadslicht wist ik inderdaad wel dat die meer voor de looks waren.

Ach mooie smoes om de rest ook om te bouwen  ;D

pieter

Ik had wel iets meer lichtopbrengst verwacht, maar vind het verder geen probleem. De standaard mistlampen gaven wel wat meer licht, maar hadden bij echte mist ook al geen nut. De leds blijven dus gewoon zitten bij mij  ;)