het oog wil ook wel wat

Gestart door canecorso, 11-11-2007 11:42:55

Vorige topic - Volgende topic

canecorso

Ben uitgekeken op mijn dashboard en wil graag een hout nerf zien . Is dat er op te plakken ?Iemand hier ervaring mee en waar aangeschaft. Moet er wel redelijk uitzien.
Ciao Eric

Esveldt

Staat wel wat op het forum.

ff zoeken dus, weet wel dat er wat te koop is bij ET.

lipton

ja dat is geen probleem zelfs te bestellen bij een gewone volvo dealer

Misha

Heb het gehad.
Is kwalitatief wel goed spul, als je braaf doet wat er staat in de handleiding, zit het ook goed en mooi.

Niet de hele set gebruiken, dan wordt het erg hoerig.

Na een paar jaar gaan de hoekjes wel los zitten.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Chris

Zit er bij mij ook in, ziet er netjes en leuk uit. Zitten bij mij ook deeltjes in de "armsteun" in het portier.. daar bolt het op 1 plek een beetje. Verder blijft het erg goed zitten.

Ziet er zo uit..

M a r c

Citaat van: Misha op 11-11-2007 12:11:31
Niet de hele set gebruiken, dan wordt het erg hoerig.
Hahahahaha  ;D  Maar het klopt wel inderdaad. Meestal als wij zo'n setje monteren doen we ook alleen maar de delen die bij een origineel Volvo dashboard met houtinleg ook gedaan zijn.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

The Saint

Citaat van: Misha op 11-11-2007 12:11:31Niet de hele set gebruiken, dan wordt het erg hoerig.

Wat is daar mis mee?
No shirt no shoes, no pinball

Misha

Citaat van: The Saint op 11-11-2007 15:11:34
Citaat van: Misha op 11-11-2007 12:11:31Niet de hele set gebruiken, dan wordt het erg hoerig.

Wat is daar mis mee?
Het zou inderdaad op een C70 wellicht niet misstaan... :evil:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Laserblue

is niks mis mee.....

Als je in Nieuw Beerta woont ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Turbo-Geek

Als je dat lichte/nogal rode hout look hebt en vooral een complete kit door de hele auto heen dan krijgt het al snel een koreaanse look, die hebben ook van dat overdreven glimmende en opvallende houtlook.
De mijnes heeft gelukkig erg donkere houtlook die nauwelijks opvalt en me niet stoort maar er zijn maar weinig auto's waarin ik hout mooi vind, en een Volvo hoort daar(in mijn ogen) gewoon niet bij, je moet het dan toch echt in de UK zoeken bij de luxe merken. En dan ECHT hout idd, niet dat nep veiligheids hout zoals wij bij Volvo dat hebben.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

ovlov 058

Mooi gestapeld brandhout in de koffer bij een estate vind ik dus wel mooi :eusa_whistle:

jberg

kijk is bij hunters parts

@®-

Citaat van: Turbo-Geek op 11-11-2007 19:07:04
Als je dat lichte/nogal rode hout look hebt en vooral een complete kit door de hele auto heen dan krijgt het al snel een koreaanse look, die hebben ook van dat overdreven glimmende en opvallende houtlook.
De mijnes heeft gelukkig erg donkere houtlook die nauwelijks opvalt en me niet stoort maar er zijn maar weinig auto's waarin ik hout mooi vind, en een Volvo hoort daar(in mijn ogen) gewoon niet bij, je moet het dan toch echt in de UK zoeken bij de luxe merken. En dan ECHT hout idd, niet dat nep veiligheids hout zoals wij bij Volvo dat hebben.
Bij mij is dat echt hout fineer.