Thieske T5 >> V70 2.5 D Automaat stelt zich nog een keertje voor

Gestart door thiest5, 13-11-2007 22:40:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hathü


thiest5

haha ja inderdaad was het maar zo'n feest, dat ik zo'n grote tuin had. neej dat is op het plaatselijke voetbalveldje hier om de hoek. vond wel mooi plekje zo.


Quota

Citaat van: thiest5 op 17-11-2007 00:36:21
Citaat van: Quota op 16-11-2007 20:01:59
Mooi kenteken, precies 25 daagjes korter op de NL wegen dan die van mij...

Veel plezier ermee, ennuh, jouw hout is mooier dan dat van mij!

ja ik ben ook blij met mijn auto'tje opzich maar hijs een beetje eigenwijs. heb een aantal problemen de laatste paar dagen dus blijf even bezig.

ik ben niet zo'n hout fan maar vind dit toch wel mooi. Wat voor een hout heb jij dan ? Quota ?



Ik heb van dat hele donkere nephout, beetje grijs/zwart.... Heb foto's staan op het Volvo forum ff wachten...

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=15502

The Saint

Citaat van: thiest5 op 15-11-2007 20:29:37
colomba zijn toch deze windmolen achtige wielen ? of zit er verschil in ?

Citaat van: thiest5 op 15-11-2007 23:00:20
ja toch ook wel mooier :) die perfo's.

Jij was hier toch al eens geweest? Je klinkt als een rookie.. Wil je nooit meer aan de Inspector himself twijfelen en niet van die pijnlijke dingen zeggen?  ;D ;)


Welkom Thies. BTW: errug mooie wagen, kleur ook mooi!
No shirt no shoes, no pinball

thiest5

hahah ja sorry ik trek mensen niet in twijfel, maar heb af en toe twijfels over me eigen kijk op dingen. Ik vind de perfo's echt netjes onder een v 70.

mm Quota

De links doesn't work.

nja zie het vanzelf wel een keertje ;) meeting ;)

En nog aan de Saint . ik ben ook een Rookie naja de V70 is een Rookje :P

Quota

hmmm typisch, maar bij mij werkt de link wel... Kijk anders maar even op het Volvo forum in het voorstel topic, daar heb ik wat fotootjes bij geplaatst.

de boekhouder

Jij bent waarschijnlijk ingelogd op het volvo forum ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

elianmars



Kun je deze foto wel zien, of moet je daarvoor ook inloggen op het forum?

thiest5

mmmm ja is ook wel apart die bekledings kleur / houtinleg.

Ik had die kleuren combinatie nog niet gezien. is wel orgineel. p.s wat een rare spriet komt er uit jou stoel ??? is dat een microfoon ? carkit ?

voor de rest wel mooi interieur ;) De stoelen komen mij bekend voor (A)


Quota

Citaat van: thiest5 op 21-11-2007 10:41:04
mmmm ja is ook wel apart die bekledings kleur / houtinleg.

Ik had die kleuren combinatie nog niet gezien. is wel orgineel. p.s wat een rare spriet komt er uit jou stoel ??? is dat een microfoon ? carkit ?

voor de rest wel mooi interieur ;) De stoelen komen mij bekend voor (A)



Dat is inderdaad de microfoon van de carkit... Uniek is de interieur samenstelling wel, maar mooi..... :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_doh:

thiest5

Het heeft even geduurd maar toch een kleine update van de vorderingen van de wagen.

Er is inmiddels al weer een hoop aan gebeurd en ik heb ook net mijn 18 inch R wielen binnen gekregen. Ik zal snel een foto posten zoals hij nu geworden is.


kyro

 8) stap ik binnenkort is bij je in, 's kijken hoeveel
comfort je nu nog over hebt :eusa_think: :)

thiest5

heey gozer,

ja das goed.
We moeten zoiezo binnenkort een keer koffie leuten en over onze volvo's babbelen je kent hem niet meer terug geloof me maar.

Ik heb volgende week mijn banden binnen voor de 18 inch wieltjes , net zoals de xc grille,apex veertjes voor,veerpootbrug,usa knippers,R emblemen,Monroe reflexen voor,vloermattensetje ( nog even ophalen bij scholten nijmegen). En dan nog de spacers passen bij Europeantuning in tilburg wil de achterwielen nog 1 cm naar buiten hebben eigelijk.

alleen nog eventjes kijken hoe en wanneer bij precies klaar is maar het mag de pret niet drukken.
spreek je snel

thiest5

#43
Nou nou ,

De volvo is op zijn tunings eindpunt aangekomen. Het fijne werk zoals krasjes wegpoetsen zal nu gebeuren maar de auto is zover klaar. Helemaal naar mijn zin de volgende dingen zijn eraan gebeurd.

Interieur veranderingen :

Stuur met houtinleg,
automaten pook met houtinleg.
R Volvo suede ( hoogpolige) mattenset
Volvo monteurtje achterin.
Hondenrek

Motorische veranderingen :

Luchtfilter vervangen voor K&n inleg filter.

Exterieure veranderingen :

Andere voorbumper ,
Nieuwe orginele dak spoiler,
Veerpootbrug
Intrax verlagingsveren voor + monroe reflex dempers
Nivomats achter + veren.
Rondom nieuwe remmen schiijven/blokken
Draagarmen voor
Stuurkogels binnen+ buiten vervangen hij stuurt nu als een scheermes :P
Volvoforum sticker achterop
Steigerend Eland bij de voorschermen ( geel )
Americaanse knippers voor ,
orginele XC Grille + R embleem
Orgineel R embleem achterop de achterklep
Roofrails


Kortom ik zal nog wel wat vergeten zijn maar er is in iedergeval een hoop gebeurd.

Ik zal even een paar foto'tjes posten zoals hij nu is geworden :) en Hoe hij was.







En zo is hij helemaal klaar en al deels gepoetst.




In de hoop dat hij ook bij meer mensen in de smaak valt :P




RRRRR_Ramon

#44
Mooie wagen geworden! Top!  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:

Alleen het R embleem had ik er niet op gedaan en ik had MY99 dakrails gezocht, die zijn anders dan die je nu hebt...  :eusa_think: Ok, het zijn kleinigheden ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪