Aanschaf volvo 850 T5

Gestart door lzondervan, 13-11-2007 23:19:06

Vorige topic - Volgende topic

lzondervan

Ik ben opzoek naar een volvo 850 T5.
Ik wil hier een auto op inruilen en zoek een volvo tot een bedrag van 6500 euro.

Ik kom uit vlaardingen en ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen met het zoeken.

Op autotrack een mooie tegen gekomen nl:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?o_id=4478511

Kennen jullie deze al? en wat vinden jullie van de prijs / kwaliteit.
Graag zou ik er dit weekend gaan kijken maar het is natuurlijk erg ver vanuit vlaardingen ( 2 uur rijden) en geen zin om voor niks er heen te gaan.

Mochten jullie tips hebben of een mooie T5 te koop weten, dan hoor ik dat graag!

groeten Leon
Volvo 850 2.0 T5 uit 6-1995

Turbobiker

Ik ken 'm niet, maar wagen ziet er zeker goed uit. Als alles ook werkelijk in orde is, dan is de prijs goed. Stevig, maar niet onredelijk.

Je zou ook eens in Duitsland kunnen kijken. Daar liggen de prijzen aanzienlijk lager. Scheelt zomaar een goede duizend euro.
De Tussenpaus

Vulk

Ik ken de wagen zelf niet, maar de prijs lijkt mij ok als de oude technisch volledig in orde is. Uiterlijk ziet er goed uit, al is het jammer van de meegespoten bumpers vind ik persoonlijk.

Turbo-Geek

Wordt hier over gesproken .. Iemand is zelfs wezen kijken, PM hem evt voor details oid.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=17862.1095
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

heutink

Ziet er goed uit, mooie auto, als ie technisch ok is, lijkt het een goede aanschaf, hij lijkt wel erg op mijn auto.............
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

)()()sT

Deze dus....

Op zich is ie niet verkeerd, maar het is een auto van bijna 14 jaar oud en dat zie je; dan vind ik de prijs fors....

;)

bassie81

de garage heeft een (of enkele) slechte referenties. Google de naam maar eens...

Racingbrick

Zit die achterbumper er niet scheef op?

Trouwens, zoek eens op T5 op Marktplaats, en staan er echt heel veel op.

lzondervan

Thanks allemaal voor de snelle reacties!
Heb ook de recensie gelezen over de garage! Besloten om maar niet de 2,5 uur durende rit naar heerlen te maken.
Ik ga zaterdag wel kijken bij een volvo in Amersfoort. Bij Wegkamp Automobielen staat een t5 estate uit 96 te koop. Kenteken pn-hv-12
Iemand bekent met deze volvo?

)()()sT

Zoiets vind ik wel wat interessanter eigenlijk...
Ziet er goed uit, mooie km-stand :)

ExhaLe

Ik heb die auto in heerlen een paar weken geleden  bekeken. Het is opzich geen lelijke wagen maar dat geld is
die absoluut niet waard in mijn optiek. Ik zou eens goed zoeken op marktplaats er staat genoeg op wat opzich wel intressant is en mischien ook nog wel dichterbij. En persoonlijk koop ik liever particulier maar dat is ieder voor zich. Veel succes iig met de zoektocht naar een mooie t5(r)?

jero

Auto van Wegkamp ziet er goed uit, beter als het andere exemplaar met de gespoten bumpers  :eusa_snooty:

Omschrijving en foto's zouden mij over kunnen halen tot een bezoek als ik zoekende was.

Succes !

;)

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

lzondervan

Helaas... vrijdag een telefoontje gekregen dat de t5 estate bij Wegkamp juist verkocht was.
Proefrit vandaag gaat dan ook niet door...

Weet iemand nog een mooie te koop staan?

Vulk