Mini-meeting A4 nieuwjaarsmeeting 2008

Gestart door Gerrit, 18-11-2007 12:06:54

Vorige topic - Volgende topic

Enno

Ik ga er proberen te zijn......met de V70. Ga wel meedingen naar de schoonheidsprijs....wie heeft de meest smerige auto. ;) Dus jullie hoeven je niet uit te sloven.

Volgens mij ben ik bij deze locatie ooit bijna op een idioot geknald die meende te moeten remmen voor een flitskamera. Ik reed niet te hard, hij reed niet te hard. Hij dacht alleen dat hij te hard reed...

DUs heb een goede herinnering aan deze plek...das nu een dikke 10 jaar geleden. Toen reed ik helaas nog geen volvo, maar had rond die tijd wel voor het eerst in een 850 automaat gereden.

RRRRR_Ramon

Zo auto ff afgespoten en dan om 12.30 uur Marcel ff oppikken bij de Shell Muiden ;D

Tot zo!
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Freakybaby

Ik ga zo effe douchen, aankleden en in de auto springen.

13.30 zijn we er (waarschijnlijk)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

RATFINK

Helaas snotverkouden en aankomende week alleen op de zaak, blijf in mijn bedje liggen  :(

Chris

Geen andere auto beschikbaar gehad helaas :(

Volgende keer beter! Hoop dat het een beetje leuk was daar, in ieder geval wel goed weer 8)

Emhavee

grootse plannen...
kan helaas niet doorgaan :(

wellicht een volgende keer!

MarcoV

Excuses jongens, kan niet komen egens verplichtingen elders >:(
Hoor wel of het gezellig was,

MarcoV ;)

mitchelli

Weer een gezellige meeting achter de rug. Was best wel een aardige opkomst.Ik vond de lokatie prima.Er was genoeg eten en koffie  :) Helaas geen foto`s gemaakt.Het was wel een beetje koud,maar voor de rest prima weersomstandigheden.Ook weer een paar nieuwe gezichten gezien (voor mij dan).Op de terugweg nog even met een 350z wezen spelen,maar die arme jongen had geen kans  ;D Ben benieuwd naar de foto`s!!
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

RRRRR_Ramon

Was weer gezellige boel. Koffie was prima en weer lekker bijgekletst en nieuwe gezichten gezien. Wel een beetje fris maar het is nu eenmaal winter.

Leuk ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

bassie81

was mijn eerste meeting met het volvo850 forum en dat smaakt naar meer. Leuke club mensen, goede sfeer en mooie wagens. Ik ga mijn best doen er vaker bij te zijn!

Gunnar

Ik was nogal laat, heb nog een paar mensen gezien en terug naar huis gereden, ik zal volgende keer op tijd komen :-)
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Freakybaby

Zo, wij zijn ook weer terug (uit zandvoort).

Na per ongeluk de verkeerde kant van het parkje genomen te hebben en een stukkie spookrijden toch aangekomen, het was nog vroeg.

Heb even kort met Enno en iemand waarvan ik de naam niet weet staan kletsen, was gezellig. Daarna ontbijt bij KFC en door naar het koude CPZ. Ik heb DCCCL nog foto's zien nemen, ben benieuwd!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mitchelli

CiteerIk heb DCCCL nog foto's zien nemen, ben benieuwd!

mee eens !
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

T5RRRR

@ Mitchellie , leuk dat ik jullie effe heb ontmoet en mooie roffel man!
De koffie smaakte een beetje te goed boven , dus toen ik terug kwam , waren jullie jammer genoeg alweer weg :-)

@ MarcoV , jammer man dat je er niet was , had je annulerings-bericht nog niet gelezen dus stond maar te wachten ;-)

@ Iedereen die er was , leuke en gezellige sfeer weer mensen , ondanks de kou een gezellige meeting geweest!

En wie oh wie was de fotograaf? Ben benieuwd naar de pics , altijd leuk!
Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

Enno

Net terug. Was een leuke meeting. Ging om ongeveer 15:50 weg van de parkeerplaats.

Veel mensen gesproken. Nieuwe gezichten, maar ook  (gelukkig) bekende gezichten.

Ik was gelukkig degene met de meest vieze (zwarte) auto. Van binnen was de auto wel helemaal schoon gelukkig.

Het schoonste stukje aan de buitenzijde waren mijn koplampen  :evil: