Eindelijk de 850

Gestart door marc-850, 18-11-2007 14:39:07

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

En welkom van nóg een Marcel  ;D

Quota

Geen Marc, toch welkom! ;D

marc-850

>:( Grrr... 
Vandaag eindelijk weer thuis gekomen van een lange week onderweg. Dus uit de Volvo FH gesprongen, in mijn Volvo 740, om te gaan informeren of mijn Volvo 850 gerepareerd is. Nee dus... Dat wordt half volgende week. Sh*t, net nu er morgen een leuk ritje wegens familiebezoek gepland staat (en met leuk bedoel ik natuurlijk niet het familiebezoek).
Dus de fotos moeten jullie nog even tegoed houden.

Citaat van: Boeijke op 20-11-2007 18:24:36
Mmmmm...wel geen mark. Maar toch welkom Marc.
Weer een streekgenoot hier.

Je rijdt internationaal met een volvo? Welke firma als ik vragen mag.
Heb zelf nl ook nog tijdje intgernationaal gereden.

Gr,
Willem

En even speciaal voor Willem (en anderen die het iets interesseerd natuurlijk ook): Als je hier uit de buurt komt, ken je vast ITC HOLLAND uit Reek wel.

Groeten
Marc

Marc O.

Citaat van: marc-850 op 24-11-2007 17:42:32
>:( Grrr... 
Vandaag eindelijk weer thuis gekomen van een lange week onderweg. Dus uit de Volvo FH gesprongen, in mijn Volvo 740, om te gaan informeren of mijn Volvo 850 gerepareerd is. Nee dus... Dat wordt half volgende week. Sh*t, net nu er morgen een leuk ritje wegens familiebezoek gepland staat (en met leuk bedoel ik natuurlijk niet het familiebezoek).
Dus de fotos moeten jullie nog even tegoed houden.

Citaat van: Boeijke op 20-11-2007 18:24:36
Mmmmm...wel geen mark. Maar toch welkom Marc.
Weer een streekgenoot hier.

Je rijdt internationaal met een volvo? Welke firma als ik vragen mag.
Heb zelf nl ook nog tijdje intgernationaal gereden.

Gr,
Willem

En even speciaal voor Willem (en anderen die het iets interesseerd natuurlijk ook): Als je hier uit de buurt komt, ken je vast ITC HOLLAND uit Reek wel.

Groeten
Marc

Ah, die van "vloeiend vervoer"? ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

marc-850

Juist, die van ´vloeiend vervoer´.

Dus....

Mochten jullie ooit een keer een donkerblauwe Volvo FH, autonummer 157, (BP-ZJ-17), van de firma ITC tegenkomen, geef ff een lichtsignaal of toeter een keer. Reactie van mijn kant gegarandeerd.

marc-850

Heb eindelijk afgelopen week even tijd gehad om wat fotos te maken. Ze zijn wel niet erg duidelijk, maar duidelijk genoeg denk ik om jullie een kleine indruk te geven. De kleur is Petrol Green, nummer heb ik wel ergens gelezen, maar heb ik nu even niet bij de hand.

Hij/zij (??) heeft nog wel wat de nodige aandacht nodig, maar dat wordt gewoon een stappenplan. Mijn goede voornemen voor 2008 is dan ook in ieder geval om jullie op de hoogte te houden in het webdagboek.

VolvoDeMio

Marc, Welkom!

p.s.
Mijn 855 gekocht van een Marc,
Mijn winterbanden van mijn vorige 855 verkocht aan een Marc....

Volgens mij zijn deze twee Marc's niet eens actief op dit forum....

MichielMaas

Mooie auto en goede kleur Marc,
Veel rijplezier ermee en welkom op dit Forum.  :eusa_clap:

Michiel