wie kan wiellagers vervangen

Gestart door Fortissimo, 16-12-2008 16:08:57

Vorige topic - Volgende topic

Fortissimo

wie oh wie kan wiellagers vervangen in de buurt van almere.
ik heb een nieuwe, maar geen ervaring ermee, wie kan dit voor mij oplossen.Anderen hebben reeds verstek laten gaan.
want ze hebben het over een pers en zo, maar volgens mij is dit niet noodzakelijk, er werd zelfs gesproken over een half uur tot een uur werk.
stuur even pb. Hoeft natuurlijk niet kostenloos

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Fortissimo

voorzijde, misschien heb ik net een oplossing hierop gekregen, laat dit nog wel weten.

jj

Fortissimo

Onder de auto gestaan, en wat blijkt het zijn niet de wiellagers, kennelijk, doch een gescheurde ashoes.
Door drooglopen en sturen een bepaalde hoek in, werd het geluid luider. Dus nieuwe ashoes geplaatst, wel makkelijk als je de tools hiervoor hebt. Geluid verdwenen.
ook direct de zware veren geplaatst, wat een verschil met deze veren, stuurt een stuk strakker en rijd ook nog eens beter.
Wel nog iets opgemerkt, bij bekijken van de auto veel los aangetroffen, bv brandstoffilter, deze dan ook vastgezet. ook bleek de hulpveer op de schokdemper afgebroken.
Deze zijn reeds besteld, dus volgende week weer onder de auto.
Xenon is nu ook geplaatst, en alleen het nieuwe "blauwe"interieur nog erin, andere velgen en ben aardig op weg.

Kizzy

is het een estate of sedan?( voor vering) en de xenons is dat een hdi kit?
Vind het knudde dat de veren niet harder kunnen gemaakt worden zoals bij 240 estate. Zakt veel te vlug door de benen. Een paar zakken zand en de kas hangt op de rubbers.

Fortissimo

Sedan, hdi kit van pilot 4300k h1 lampen.