Goede en betaalbare Interieurreiniger gezocht nabij Amersfoort

Gestart door Garfield, 09-11-2007 20:41:57

Vorige topic - Volgende topic

Garfield

Hi,

Ik wil mijn roffel van binnen professioneel gereinigd hebben. Heb al wat rondgekeken op Internet en ook dit en het volvo-forum uitgeplozen, maar nog niet dé tip gevonden die ik zoek.

Ik zoek een plek waar iemand mijn auto van binnen piekfijn professioneel reinigt.
En ook een plek waar ze de buitenkant onder handen kunnen nemen (kleine deuken en krassen) zonder 'm helemaal opnieuw te spuiten.
En dat alles liefst in of dicht bij Amersfoort.
En betaalbaar ook nog :-)
(Mag natuurlijk geld kosten, maar ik wil geen vel-over-been gevoel krijgen)

Overigens is het op zich geen probleem om hiervoor een stukje te moeten rijden, maar dichtbij is altijd fijn :-)

Wie heeft een goede tip ?
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

solexpaul

Autopoetscentrale Sandbrink in Nijkerk, doe ik zakelijk veel mee, auto wordt zowel van binnen als buiten weer als nieuw.

Groet,

Paul
940 B230FB ZF4HP22 donkergroen metallic 1992
Prius Business edition 2006
Mercury Sable 3.8 LS (langlopend reparatieproject) 1992

Emiel

Citaat van: solexpaul op 09-11-2007 22:48:38
Autopoetscentrale Sandbrink in Nijkerk, doe ik zakelijk veel mee, auto wordt zowel van binnen als buiten weer als nieuw.

Groet,

Paul

En werkt ook vanuit de Volvo-dealert in Amersfoort.

ief

In Alphen aan den Rijn zit www.automorfose.nl. Doen alles wat je gedaan wilt hebben en leveren zeer professioneel werk af. Dit alles uit eigen ervaring.

succes, Ivo :)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Garfield

Groet, Arvid

Garfield

Meneer Sandbrink is zojuist bij mij thuis geweest om de auto te bekijken, hij was toch in de buurt.
Volgende week gaat de auto naar hem toe voor een opknapbeurt.
Er zaten wel wat lastige deuken in en ook beide bumpers zouden eigenlijk volledig gespoten moeten worden, maar dan zou ik zeker op minstens 1500 euro uit gaan komen, en dat wordt me te gortig.
Zó strak hoeft het nou ook allemaal weer niet te worden.

Hij gaat 'm nu van binnen en buiten reinigen, de scheur in het leer van de bestuurdersstoel lappen en van buiten alles bijwerken zonder spuiten. Voor een aanzienlijk lager bedrag  ;)

Ik ben benieuwd !
Groet, Arvid

solexpaul

KOmt wel goed bij Sandbrink.  Ik breng er heel wat auto's per jaar heen en je kent ze niet meer terug.

Groet Paul
940 B230FB ZF4HP22 donkergroen metallic 1992
Prius Business edition 2006
Mercury Sable 3.8 LS (langlopend reparatieproject) 1992

Emiel

Garfield

Citaat van: Emiel op 12-11-2007 19:12:56
Gaat ie naar Nijkerk of naar Amersfoort?
Wabbedoelje ? Sandbrink zit in Nijkerk, toch ?
Groet, Arvid

Emiel

Citaat van: Garfield op 12-11-2007 20:31:21
Citaat van: Emiel op 12-11-2007 19:12:56
Gaat ie naar Nijkerk of naar Amersfoort?
Wabbedoelje ? Sandbrink zit in Nijkerk, toch ?

Nou, omdat Sandbrink ook via de Volvo dealer in Amersfoort werkt... ;)

Garfield

Oh op zo'n manier.
Nou ja, het leek mij makkelijker / goedkoper om direct met Sandbrink zaken te doen dan er een dealer tussen te zetten.
Dus de kar gaat naar Nijkerk ...
Groet, Arvid

Garfield

Nou, de auto is weer terug en hij is er flink op vooruit gegaan !
Zoals gezegd had ik met Piet Sandbrink afgesproken dat hij voor een bescheiden bedrag de krassen en beschadigingen aan de buitenzijde zou bijwerken en de binnenzijde zou reinigen.
Nou, het zwart aan de buitenzijde is ineens 3 tinten donkerder en het beige interieur is ineens weer 3 tinten lichter. Echt een enorme verbetering.

Ook heeft hij me verder nog geholpen: ik had wat problemen met m'n accu (was door een foutje mijnerzijds afgelopen weekend volledig ontladen geraakt) en hij regelde dat ik bij een bevriende relatie van hem even de accu kon laten doormeten, voor nop. Hij reed zelfs even voor me uit om de weg te wijzen. De accu bleek overigens in topconditie, hij was gewoon nog niet voldoende opgeladen in de tussentijd.
Grote klasse dus !
Groet, Arvid

marcelV70R

Garfield

Ja, wilde ik ook doen en gaat ook nog komen, maar het regende hier en nu is het donker.
Morgen hopelijk beter  ;)
Groet, Arvid