rayinorge stelt zich weer voor

Gestart door rayinorge, 21-11-2007 03:17:25

Vorige topic - Volgende topic

rayinorge

Na eerder in mijn bezit te hebben gehad een volvo 480ES en 850 Glt besloot ik toch voor het betere werk te gaan, kleine was op komst dus daaruit volgde bijna automatisch een 850 R estate ;D ja papa moest ook wat te spelen hebben natuurlijk :eusa_dance: Helaas heb ik deze weer moeten verkopen omdat ik maar geoorloofd was om 1 jaar rond te blijven rijden met nederlandse kentekenplaten en omdat import in Noorwegen te duur was +/- 18000 euros. Helaas is dit een afgesloten hoofdstuk en ben ik weer terug in Nederland. Na eerst een tijdje met een motor rondgereden te hebben (aprilia Mille R) vond ik het toch weer tijd worden om een volvo te kopen. Moest toch wel weer wat aparts worden en ben uiteindelijk bij een C70 T5 Prestige line uitgekomen, geregistreerd in 1998 maar model 1999. Maar toch vond ik het wel weer een beetje "normaal". :angel: Het een en ander gaat er aan gebeuren: deze week eerst even een bezoekje geven aan RICA te Wateringen, wordt gechipped en k&n filter  :evil: geplaatst en de remmetjes worden ook aangepast BRAKEMAX rondom, jezus wat zijn deze remmetjes mooi, met dank natuurlijk aan het forum waarbij ze aangehaald werden, verder als de geldbeudel het weer toelaat zal er nog een andere downpipe en een Millteck of een Ferrita uitlaat onder komen al hoewel FOX EXHAUST ook een heel leuk setje heeft liggen,links en rechts een ovale pijp, op de website het geluid van een peugeot gehoord met deze uitlaten en dat klonk al behoorlijk indrukwekkend, ben benieuwd hoe deze onder een volvo 5 cylinder zal klinken, trouwens nog mensen die met deze fabrikant ervaring hebben? Oh ja en voor de ongeduldige onder ons foto's zullen zo snel mogelijk volgen na installatie van de remmen. Dus bij deze even een snelle introductie en terug van weggeweest.

rifwachter

welkom op het forum !

na het lezen van je verhaal, wachten we ongeduldig op de foto's.

succes met je aankoop.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Citaat van: rayinorge op 21-11-2007 03:17:25
kleine was op komst dus daaruit volgde bijna automatisch een 850 R estate

Citaat van: rayinorge op 21-11-2007 03:17:25ben uiteindelijk bij een C70 T5 Prestige line uitgekomen

???
Hoe pas je die kleine nu achterin?

Welkom op 't Forum!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Welkom, klinkt als een mooie wagen! En gelijk de wagen maar aanpakken.. je kan er maar vanaf zijn ;D ;)

elianmars

Turbobiker

Wederom welkom dan maar. En voor de goede orde toch effe zeuren: foto's graag! (is namelijk veel leuker om vóór en ná foto's te plaatsen ::) )(hint ;D )
De Tussenpaus

rayinorge

Bij deze foto's mijn volvo C70, Prestige T5, geregistreerd 1998 model 1999 dus met nieuwe automaat. Verder heeft bijna alles behalve cruisecontrol ,zonnedak,electrisch verstelbare stoelen en navigatie systeem. Ach men moet toch wat te klagen hebben, niet dan?
Verder nog bijgevoegd upgrade remschijven Brakemax,gechipped bij RICA en een K&N filter.
Verlanglijstje: 3" downpipe en Ferrita uitlaat, 18" BBS volvo velgen en spoorverbreders aan de achterkant om ze wat mooier in de wielkast te laten vallen.

foto's zijn niet je van het maar voor nou en als het zonnetje weer schijnt worden er mooiere gemaakt.

rifwachter

dat ziet er goed uit, dat van die velgen begrijp ik goed.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Is dat nieuw, remschijven met benen er aan vast?  :eusa_think:

rayinorge

Nooit van de opmerking benenwagen gehoord? ha ha. Trouwens ik heb wel het setje gemonteerd van textar (blokken die er bij geleverd waren, nu na 500 km nog steeds geen piep,rammeltje of what so ever, maar wat niet is kan natuurlijk altijd komen) Dus voorlopig hou ik het hierbij totdat de geldbuidel weer eens gevuld is.