V70 kopen

Gestart door jan.r, 29-11-2007 14:42:47

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

Citaat van: Esveldt op 30-11-2007 15:38:55
Citaat van: spekkie99 op 30-11-2007 15:13:23
BPM van die leeftijd is denk ik wel iets meer toch?

Denk aan je rug  :eusa_boohoo:
(kaartjes automaten bij het linkerraam  ;D )

Briljant!

Achteruit de parkeergarage in...........  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

animalT5R

Citaat van: RRRRR_Ramon op 30-11-2007 17:13:59
Citaat van: Esveldt op 30-11-2007 15:38:55

Briljant!

Achteruit de parkeergarage in...........  ::)
Alleen jammer dat je estate dan al DOOR de slagboom staat. . . .  ::) :eusa_wall:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Quota

Volgens mij is de algemen tendens hier;

" Leuk en uniek, maar niet voor eigen gebruik "... Ik heb het zelf als bijzonder irritant ervaren toen ik linksgestuurd in Engeland rondreed en inderdaad op een provinciale weg vrachtauto´s en busjes niet veilig in kon halen omdat je niets kunt zien.

Staat er in Dld niet nog iets naar je zin? Zijn over het algemeen goed onderhouden wagens met niet al te veel kilometers op de teller...

jan.r

hahahaha  dat is wel een goeie had ik niet aan gedacht.

maar denk toch dat ik het gaat doen met onderdelen is het geen probleem alles is het zelfde.

alleen ik moet zeker weten dat ik de wagen gewoon op moet rijden want weer verkopen word lastig en ik koop zeker een dikke met alles er op en aan word alleen de bpm weer wat hoger twijfel dan alleen nog tussen een turbo of 2.5 20v ik weet wel dat de onderdelen van een turbo ook een stuk duurder zijn zoals de ophanging ik ben eigenlijk geen race monster.

trouwens heb even zitten rekenen het voordeel kan met een turbo op lopen tot 4 a 5 duizend euro en een 2.5 20v wat minder. O ja over de lampen koop gewoon twee andere op de sloop. meer hoeft er niet veranderd te worden.

jan.r

Citaat van: Quota op 30-11-2007 18:54:42
Volgens mij is de algemen tendens hier;

" Leuk en uniek, maar niet voor eigen gebruik "... Ik heb het zelf als bijzonder irritant ervaren toen ik linksgestuurd in Engeland rondreed en inderdaad op een provinciale weg vrachtauto´s en busjes niet veilig in kon halen omdat je niets kunt zien.

Staat er in Dld niet nog iets naar je zin? Zijn over het algemeen goed onderhouden wagens met niet al te veel kilometers op de teller...

ook daar zijn ze een stuk duurder dan in GB.

Quota

Ietsje duurder, maar een mooie wagen, met weinig kilometers...   (voor de link, zie "KLIK" in onderstaande post van Elianmars) :eusa_wall:

elianmars

Kon die link niet langer?  :-X

Druk even op "citeer" bij deze post. Dan zie je hoe je zo'n link korter maakt  ;)

KLIK

elianmars

Ja, dat is stukken beter!  ;D ;D

Gewoon dit doen:

[ url=url hier plakken!! ]KLIK[/ url ]

Alleen alle spaties weglaten tussen de "[" en "]".

Try again!  ;)

jan.r

ik heb toch liever de 2.3t5 of de 2.5 20v ik denk dat deze auto's een stuk beter zijn zeker de motor prestaties.

of heb ik dat verkeerd :eusa_whistle:

ief

Citaat van: jan.r op 30-11-2007 22:03:33
ik heb toch liever de 2.3t5 of de 2.5 20v ik denk dat deze auto's een stuk beter zijn zeker de motor prestaties.

Nou, een 2.5T doet het ook lekker hoor! :evil:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Snellebaksteen

Citaat van: jan.r op 30-11-2007 22:03:33

Als deze 2.0 werkelijk 179pk heeft zoals in de advertentie gezegt wordt dan zal dat best vooruit willen hoor. Alleen moet ie wel eerst starten: Motor springt nicht an....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.