Aandrijfassen.....

Gestart door Enno, 30-11-2007 20:19:45

Vorige topic - Volgende topic

ovlov 058

Weeral iets bijgeleerd ;)

Is dus een jobke om tussen de middag(12-1u) te doen :eusa_whistle:

Enno

ja ;) als je het aandurft, met 2 linkerhanden ;) durf ik het nog niet. Om die reden ga ik eerst verder met de achterremmen op de 850.

ovlov 058

Citaat van: Enno op 03-12-2007 21:13:21
ja ;) als je het aandurft, met 2 linkerhanden ;) durf ik het nog niet. Om die reden ga ik eerst verder met de achterremmen op de 850.

Zou ik ook wel willen twee linkerhanden ;D

Ik ben links(handig) :eusa_dance:

Enno

Dan heb je geluk ;)....

-D©©©L-

DSS aandrijfassen op een turbo.
Beter van niet:

joebar

schroefdraad ziet er toch nog goed uit?????

ovlov 058

Lijkt meer een probleem van te goede remmen en banden ;D ;D ;D

Erik48

Ik heb een ruilas bij de dealer gehaald dit scheelt geld en je hebt toch origineel met garantie.
€265 ex btw voor de rechter zijde ofwel de lange as met steunlager.

MVeldhuis

Uhm, wat is er versleten een je aandrijfas?

Het is je homokineet die versleten is, die pluk je zo van de as af en de nieuwe druk je er zo weer op. Dit is wel even een smeerwerkje ivm het vet maar de hele as hoef je er echt niet voor te vervangen hoor.

En preventief wiellagers vervangen lijkt me ook niet nodig, dat spul is best duur en misschien zijn je huidige lagers nog perfect, weet jij veel.

Homokineetsetje heb je geloof ik al voor 5 tientjes op ebay.de

Bolbo

Ik heb op het oude techniek forum; topic: bovendste schokbreekrubber kaput onlangs mijn ervaring gedeeld over piepend en krakend geluid uit het vooronder. Blijkt dat de homokineet inderdaad een vd boosdoeners was.
Voor €50,- bij Boy Geenacker (Nijmegen) reserve gehaald en alles is weer stil...

Patrick.