centrale deurvergrendeling werkt half.....oorzaak soort van bekend...

Gestart door cas, 06-12-2007 19:13:51

Vorige topic - Volgende topic

cas

vrouwen...... we lopen allebei naar de "roffel" ( zeg het voor het eerst  ;D ) ....

Ik, (man/jongeman) pak mijn sleutel en doe de deur open. meisje roept, O oeps, mijn deur zit nog dicht. ik had de greep al op opendoen toen je hem opendeed.

en NU! kan hij dus niet meer OPEN met de sleutel of knopjes binnen. wel DICHT.....

nou werkt het open knopje niet meer aan mijn kant, maar dat is een ander topic en waarschijnlijk gewoon een vuile schakelaar.

nu eerst dat knopje. want nou moet ik ELKE keer overhangen om die deur voor mevrouw open te doen.
vind het al zo rot dat hij maar bij 1 deur open kan en (nog) niet op afstand.

oplossing.

bij zoeken kom je er niet uit. toets je in "centrale vergrendeling" krijg je topics met verwarmings ketels en boeven vangen (bij wijze van spreke).

zal wel deurpaneel loshalen zijn? en dan een palletje?

wel slordig, is dit een vaak voorkomend iets? want elke keer als mevrouw dit geintje uithaald ga ik toch mooi niet elke keer die deur ontdoen van bekleding......

hoor het wel!

loeter!!  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Misha

Beetje kerel houdt ook het portier open voor zijn vrouw..
:eusa_whistle:

Ken het verschijnsel wel,maar bij mij is dan weer open/dicht met de zender voldoende
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ludo

Citaat van: Misha op 06-12-2007 19:25:45
Beetje kerel houdt ook het portier open voor zijn vrouw..
:eusa_whistle:

:evil:

Citaat van: Misha op 06-12-2007 19:25:45
Ken het verschijnsel wel,maar bij mij is dan weer open/dicht met de zender voldoende

mee eens.

cas

haha..... nou, eerst ene  kant de volvo opendoen, en dan naar de andere kant rennen? en en en en...... misschien was ik dat wel van plan maar ging ze zelf al aan de deur rommelen!

nee...... 1 woord  Emancipatie.... dan mag je het lekker zelf doen sommige dingen. ik betaal de huur en haar eigen auto al..... kleine moeite om je eigen deur dan open te maken ;-)

Misha

Citaat van: cas op 06-12-2007 20:24:41
nee...... 1 woord  Emancipatie.... dan mag je het lekker zelf doen sommige dingen. ik betaal de huur en haar eigen auto al..... kleine moeite om je eigen deur dan open te maken ;-)

Heeft niks met emancipatie te maken hoor.
Ik hou de deur ook open voor mijn zoontjes van 5 en 8.
En ook voor jou, als je ooit mee zou rijden..

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

cas

Citaat van: Misha op 06-12-2007 20:40:09
Citaat van: cas op 06-12-2007 20:24:41

Heeft niks met emancipatie te maken hoor.
Ik hou de deur ook open voor mijn zoontjes van 5 en 8.
En ook voor jou, als je ooit mee zou rijden..

zoontjes vind ik heel logisch  :).... tot een bepaalde leeftijd :-)  maar heeft idd weinig met  emancipatie te maken. maar ik hou serieus echt niet elke keer de deur open, denk dat ze me daar ook raar op aan zal gaan kijken.

en dat je hem voor mij openhoud :-) voel me zeer vereerd! bij deze biedt ik je hetzelfde aan!
:eusa_dance: