Hier ben ik dan.....nu ook met foto's

Gestart door wplas1, 08-12-2007 12:15:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bassie81

#15
Citeer

Ik ook, ben hier in Zoetermeer nog geen 850 liefhebber tegengekomen  :'(



Moeten er toch genoeg in de buurt zitten... (den haag)

wplas1

Citaat van: Chris op 10-12-2007 21:22:56
Citaat van: wplas1 op 08-12-2007 14:04:57
Als hij weer gewassen is zal ik een paar foto's plaatsen.
Leuk voorvalletje van een paar weken geleden. Was onderweg van Leiderdorp naar Zoetermeer toen ik achter een grijze 850 reed. Toevallig stopte die auto bij een bezinestation waar ik ook moest zijn. Had gelijk een zeer geanimeerd en spontaan gesprek met de berijders die erg geinteresseerd waren in mijn auto. Bleek ook een lid van het forum te zijn en die mij ook op het forum attent maakten. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Het gesprek gaf bij mij een warm gevoel en het blijkt inderdaad een grote vriendenclub hier te zijn. Erg leuk.

Hey Wim,

Wat voor kleur zei je ook alweer? Ik heb laatst vlakbij / in Zoetermeer een leuk gesprek gehad met iemand die net een 850 had gekocht... bij een BP (volgens mij) benzinestation! De auto was van een dokter geweest geloof ik... Heb de persoon ook op het forum geattendeerd ;D Het verhaal dat je hier vertelt ringt wel een belletje :eusa_think:

Anyway, dit is mijn auto, misschien herken je hem:  http://i163.photobucket.com/albums/t285/Chris1985_Volvo/Fotosessie%2020-10-2007/P1010067.jpg

Welkom op het forum Wim en veel roffelplezier!!

Ps. Als jij het inderdaad was bij dat benzinestation heb je een hele mooie roffel gekocht voor die prijs!


Ja Chris, jij was het !!!  Leuk om elkaar om deze manier weer te ontmoeten. Zal binnenkort even foto's plaatsen.

Emiel

AlexV50/V70R is ook een hele grote liefhebber (vooral van een 214 sedan :eusa_whistle:) en komt ook uit Zoetermeer...

RATFINK

#18
Citaat van: Emiel op 11-12-2007 17:56:37
AlexV50/V70R is ook een hele grote liefhebber (vooral van een 214 sedan :eusa_whistle:) en komt ook uit Zoetermeer...

nou tenminste een liefhebber die ik binnenkort ga ontmoeten  ;)  ;D









wplas1

Voor alle duidelijkheid, ik was op weg naar Zoetermeer en woon daar dus niet. Mijn woonplaats is Leiderdorp.

Chris

Citaat van: wplas1 op 11-12-2007 12:03:40
Citaat van: Chris op 10-12-2007 21:22:56
Citaat van: wplas1 op 08-12-2007 14:04:57
Als hij weer gewassen is zal ik een paar foto's plaatsen.
Leuk voorvalletje van een paar weken geleden. Was onderweg van Leiderdorp naar Zoetermeer toen ik achter een grijze 850 reed. Toevallig stopte die auto bij een bezinestation waar ik ook moest zijn. Had gelijk een zeer geanimeerd en spontaan gesprek met de berijders die erg geinteresseerd waren in mijn auto. Bleek ook een lid van het forum te zijn en die mij ook op het forum attent maakten. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Het gesprek gaf bij mij een warm gevoel en het blijkt inderdaad een grote vriendenclub hier te zijn. Erg leuk.

Hey Wim,

Wat voor kleur zei je ook alweer? Ik heb laatst vlakbij / in Zoetermeer een leuk gesprek gehad met iemand die net een 850 had gekocht... bij een BP (volgens mij) benzinestation! De auto was van een dokter geweest geloof ik... Heb de persoon ook op het forum geattendeerd ;D Het verhaal dat je hier vertelt ringt wel een belletje :eusa_think:

Anyway, dit is mijn auto, misschien herken je hem:  http://i163.photobucket.com/albums/t285/Chris1985_Volvo/Fotosessie%2020-10-2007/P1010067.jpg

Welkom op het forum Wim en veel roffelplezier!!

Ps. Als jij het inderdaad was bij dat benzinestation heb je een hele mooie roffel gekocht voor die prijs!


Ja Chris, jij was het !!!  Leuk om elkaar om deze manier weer te ontmoeten. Zal binnenkort even foto's plaatsen.

Zeker leuk! Ben best vaak in Leiden.. misschien spotten we elkaar vaker ;D

wplas1

#21
Als het goed is zijn dit de links naar mijn foto's. Ramen zijn beetje beslagen want het had gevroren.













wplas1

Lachen zeg, ze staan er automatisch op. Dacht dat er alleen links kwamen te staan, maar dat valt dus weer mee. Voor diegenen onder jullie die zich verbazen dat er een vreemde taal omheen staat: mijn vrouw komt uit Rusland (het is dus Russisch) en die heeft even geholpen.

Turbo-Geek

Was die climaat unit al zo bedekt met dat houtlook ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Misha

Citaat van: Turbo-Geek op 12-12-2007 13:51:28
Was die climaat unit al zo bedekt met dat houtlook ?

Dat zijn die plaksetjes, waarvoor ik waarschuwde dat je er niet alles van moet gebruiken omdat het dan hoerig wordt.... ;D

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

wplas1

#25
Citaat van: Misha op 12-12-2007 14:04:59
Citaat van: Turbo-Geek op 12-12-2007 13:51:28
Was die climaat unit al zo bedekt met dat houtlook ?

Dat zijn die plaksetjes, waarvoor ik waarschuwde dat je er niet alles van moet gebruiken omdat het dan hoerig wordt.... ;D

Dat heb ik zelf gedaan. Wist met dat klimaatstukje ook niet of het wel zou staan. Is het mooier als het weg is ?  Het is makkelijk te verwijderen, even warm maken en het is weg. Of moet het bijgeknipt worden ?  Het knipt verdraaide moeilijk. Graag adviesje.



Mods edit: Quote hersteld. Pas beginnen met typen na de laatste [/quote]

Esveldt

Ooooh wat erg! Dat (overdaad aan) hout.

Beetje overdone.

Buitenkant is mooi hoor!

wplas1

Het stuk rondom de knoppen, de airco enzo is apart. Zonder dat ziet het er een beetje kaal uit. Wat denken jullie ?

Esveldt

nee.

Ik zou het rond de knopen weghalen.

Veel is weinig, weinig is veel. (naar Hugo Borst, maar die zal dat ook niet bedacht hebben ;))

)()()sT

mee eens, en misschien ook rond die handgreep van het handschoenenkastje ;)

Sommige hebben het ook nog op de vlakke delen van de deur enzo... weg ermee :)

Verder: mooie wagen ;)