[FORUM MEETING] 05/07/2003: Airco Minimeeting

Gestart door Christiaan, 23-05-2003 08:06:29

Vorige topic - Volgende topic

marcelV70R

ben even langs de volvo dealer geweest en allebei de druk schakelaars vervangen maar daar lag het jammer genoeg niet aan
in heerenveen af laten persen en vullen alles goed en lekker koud, maar nu een maand later doetie het weer niet ???
met h'veen gebeld en willem zei dat er dan toch een HEEEL klein lekje ergens(ws de verdamper) moet zitten
dus ik ben bang dat ik toch aan een nieuwe verdamper moet. :'(

Peter

:(Ik heb helaas precies dezelfde ervaring gehad. Binnen 6 weken bleek het systeem nagenoeg weer leeg te zijn!Dus de controle onder druk is blijkbaar niet erg betrouwbaar om vast te stellen of er geen lek aanwezig is

marcelV70R

ik heb een adresje via scub@ in helmond en die vervangt de verdamper en vult alles weer af voor €520ex dus dat wordt een dagje helmond denk ik.
ga ik scub@ maar een dagje pesten

Marc 0101.001

Citaat van: mpT5 op 08-08-2003 17:45:49
ben even langs de volvo dealer geweest en allebei de druk schakelaars vervangen maar daar lag het jammer genoeg niet aan
in heerenveen af laten persen en vullen alles goed en lekker koud, maar nu een maand later doetie het weer niet ???
met h'veen gebeld en willem zei dat er dan toch een HEEEL klein lekje ergens(ws de verdamper) moet zitten
dus ik ben bang dat ik toch aan een nieuwe verdamper moet. :'(

Ik heb daar spul voor (zie eerder Topic) uit Amerika (hét aircoland bij uitstek). Airco Leak-stop, dicht kleine lekkages en smeert tevens de compressor.

Christiaan

Gewoon eens om te peilen hoeveel behoefte er is aan weer een airco minimeeting in Heerenveen. Gezien de positieve reacties van vorig jaar lijkt het me wel weer de moeite waard.
Let wel, het gaat dan om kleine reparaties/ controles en natuurlijk om de gezelligheid.

Een zaterdagje in maart/april. Wie komt?

Christiaan

Christiaan

Ik ben werkelijk ontroerd door het aantal positieve aanmeldingen...............

Christiaan

Reitse

Ik zou heel graag willen maar moet tegenwoordig op zaterdag enige lichamelijke arbeid verrichten tegen geldelijke vergoeding waardoor het voor mij wat lastig word.

denkweb

2003 staat hier toch boven of ben ik nou abuis? wellicht handiger om een nieuw topic te openen.

Reitse

Citaat van: Christiaan op 13-02-2004 19:16:34
Gewoon eens om te peilen hoeveel behoefte er is aan[b[ weer een airco minimeeting in Heerenveen. Gezien de positieve reacties van vorig jaar lijkt het me wel weer de moeite waard. [/b]
Let wel, het gaat dan om kleine reparaties/ controles en natuurlijk om de gezelligheid.

Een zaterdagje in maart/april. Wie komt?

Christiaan
Goed lezen DeNkWeB ;)

denkweb

Dan kun je beter een poll beginnen als je wilt peilen...

Wellicht een suggestie: overleg even met de evenementencommissie (ec@volvo850club.nl) welke data er nog niets gepland is aan clubactiviteiten, dan voorkom je dubbele agenda's!

Roffelred

Heerenveen is niet echt naast de deur vanuit Eindhoven, maar ik wacht verdere info wel even af. Lijkt me idd beter om een nieuw topic te openen.