ff voorstellen

Gestart door tijn, 26-12-2007 11:19:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tijn

Beste forumleden,

Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een Volvo 850 T-5 sedan uit '93.
Ben zeer tevreden over de auto en kan heel goed begrijpen , dat er zoveel liefhebbers van zijn !! Ik heb al veel geleerd over n.a.v. dit forum en zit zelf ook met een aantal vragen, welke ik graag aan jullie wil voorleggen :)

rifwachter

welkom op het forum !

veel succes met je 850,  heb je er mischien ook nog een paar foto's voor ons ?


gr. rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

tijn

Dankje! Foto's heb ik, maar zijn niet erg geschikt. Maar zal de komende dagen nieuwe foto's maken! Ik zit met een vraag, weet niet precies in welk topic ik m moet zetten.
Mocht ik hier verkeerd zitten, wordt deze vast wel verplaatst.

Ik ben zeer tevreden over de prestaties van mijn T5. Hij acceleert goed en zit op no-time op de 200. één maal daar voorbij gaat t langzaam...vooral na de 210 lijkt t alsof  hij er geen zin meer in heeft. Na verloop van tijd wil ie misschien net de 220 aantikken.
Dit terwijl ik nog 1/4 overheb met het gaspedaal. Maar ook wanneer ik deze volledig intrap, gebeurt er niks meer. Nu weet ik dat ik wellicht niet meer het volledige aantal PK's heb na 14 jaar, maar verwachtte er toch wel meer van. Of denken jullie dat er een probleem is?

FGG

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Domaso

Hoi Tijn,

Welkom op het forum. Veel veilige km met je roffel.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

tijn

Toch maar ff een wat mindere foto van mijn Roffel. Mooiere volgen :)http://img180.imageshack.us/my.php?image=1058016222mk0.jpg

Ronbroek



Citaat van: tijn op 26-12-2007 11:52:53
Dankje! Foto's heb ik, maar zijn niet erg geschikt. Maar zal de komende dagen nieuwe foto's maken! Ik zit met een vraag, weet niet precies in welk topic ik m moet zetten.
Mocht ik hier verkeerd zitten, wordt deze vast wel verplaatst.

Ik ben zeer tevreden over de prestaties van mijn T5. Hij acceleert goed en zit op no-time op de 200. één maal daar voorbij gaat t langzaam...vooral na de 210 lijkt t alsof  hij er geen zin meer in heeft. Na verloop van tijd wil ie misschien net de 220 aantikken.
Dit terwijl ik nog 1/4 overheb met het gaspedaal. Maar ook wanneer ik deze volledig intrap, gebeurt er niks meer. Nu weet ik dat ik wellicht niet meer het volledige aantal PK's heb na 14 jaar, maar verwachtte er toch wel meer van. Of denken jullie dat er een probleem is?

Ja, om te beginnen zou je eens foutcodes uit kunnen lezen.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=15927.0

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

ief

Welkom hier! :D
Ik weet niet hoeveel kilometers jouw roffel achter de rug heeft, maar zou het kunnen dat de vorige eigenaar wellicht de auto lui bereden heeft en dat je stap voor stap de motor weer moet laten wennen aan dat ie ook meer kan? ::)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Chris

Welkom hier en veel plezier van je T-5!

Groet

tijn

#9
Citaat van: ief op 26-12-2007 13:55:00
Welkom hier! :D
Ik weet niet hoeveel kilometers jouw roffel achter de rug heeft, maar zou het kunnen dat de vorige eigenaar wellicht de auto lui bereden heeft en dat je stap voor stap de motor weer moet laten wennen aan dat ie ook meer kan? ::)

Dankje! Er staat ongeveer 290.000 km op de teller. Het rare is ook dat het niet uitmaakt of je nu voor of tegen de wind in rijdt qua snelheid. Dus je raadt aan, de auto flink op z'n donder te geven?:) ( het is overigens een automaat )

Ronbroek

Katalysator vol  :eusa_think:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Volvo Felipe

Hoi Tijn,


Welkom hier op het forum en veel plezier met je roffel


Volvo groeten ;)

Bouke

Welkom Tijn

Veel roffelplezier toe gewenst ;D ;D

Gr Bouke