volvo stuk vervolg

Gestart door lenno, 13-12-2007 11:14:50

Vorige topic - Volgende topic

lenno

Best forumleden,
zoals jullie weten was mijn 850 overleden aan een hartinfarct (volvo stuk onderwerp in de rubriek wie ben ik) inmiddels heb ik een ruilmotor die we helemaal aan een microscopisch onderzoek hebben onderworpen , dus van deze zijn drijfstanglagers enz. prima , dus deze wordt getransplanteerd in het prachtige lijf dat volvo 850 heet.
Omdat dit alles toch een dure grap was en ik op lpg rijdt en alles toch uit elkaar lag hebben we er gelijk maar een gashoofd op laten zetten met harde klepzetels. Jawel HOOFD ,want bij paarden moet je ook hoofd zeggen omdat dat een edel dier is en zo denk ik ook over volvos.
Misschien was dat niet nodig maar ja dan weet ik in ieder geval zeker dat hij niet stuk gaat op gas.
Hij is bijna klaar (voor de kerst) en hoe hij dan zal rijden horen jullie nog .Ik zou ook graag nog van iemand van het forum die verstand heeft van gas volvos horen wat nog meer te vervangen om hem nog beter op gas te laten rijden want de volvo moet na al deze kosten natuurlijk nog een paar ton meekunnen.
groetjes lenno

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

de boekhouder

het enige dat ik er van weet is dat een lpg auto wat gevoeliger is voor ontstekingsproblemen (bougies ed. ); goed in de gaten houden en misschien wat vaker vervangen ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)