gereedschap

Gestart door Vulk, 09-12-2007 12:46:16

Vorige topic - Volgende topic

t5karel

Klinkt allemaal lekker positief,de wagen is er nog niet eens.En nu al de nodige gereedschappen doornemen ;D.Alhoewel een goeie brug ook nooit weg is natuurlijk :eusa_think:.Smeerput oid.Je hebt ook van die mooie rolkarren van Snap-on of een ander merk.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

ovlov 058

Brug 3000 euro

Rolkar Snap-on, tools inc. 3000 euro

Goe bezig :eusa_dance: :eusa_dance:

Vulk

De kerstman brengt dit jaar een digitale multimeter.

Voor een doppenset ben ik nu zelf aan het uitkijken.

wepster

neem dan meteen een goed merk van gedore of snap on je zult er geen spijt van krijgen ,oke het is even investeren maar je haalt het er edubbel en dwars uit geloof mij maar

Vulk

Nog even een vraagje voor ik straks ga kijken: hoeveel delen moeten er zo gemiddeld inzitten om de meest gangbare zaken te kunnen doen?60-90-120?

joebar

Citaat van: wepster op 15-12-2007 09:14:53
neem dan meteen een goed merk van gedore of snap on je zult er geen spijt van krijgen ,oke het is even investeren maar je haalt het er edubbel en dwars uit geloof mij maar

Hier spreekt de gereedschapmishandelaar bij uitstek........
Ik doe zoveel mogelijk met perslucht, en als het zo uitkomt , met veel meer druk dan is toegestaan, en ik kan je verzekeren dat er een hoop gereedschappen zijn die zeker zo goed zijn als de gerenomeerde merken, maar daar slechts een fractie van kosten.....
Mannesman green line.....
Lux  ( van de praxis)
en zo zijn er nog meer merken ( die doos van conrad is vlg mij ook mannesmann) die echt hufterproof zijn, en ook voor een gewone hobbie/ist een leven lang meegaan....

animalT5R

`Heb zelf een rolkar van Mannesmann[green line]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

ovlov 058

Citaat van: animalT5R op 15-12-2007 13:12:12

En aan je naam te zien ga je er niet zacht mee om ;D ;D ;D ;)

JW

www.tbs-aachen.de die verzenden ook en hebben vaak goede aanbiedingen.

Ik heb diverse sets, goedkopere en duurdere, meeste spul dat niet ultra billig is voldoet best goed. Proxxon maakt goed spul en de sets daarvan zijn niet duur. Ook de duurdere sets van de hornbach enzo zijn vaak al goed genoeg om lang plezier van te hebben.
240 Turbo | 1991 | 282Kkm | E85

pwassink

Citaat van: animalT5R op 15-12-2007 13:12:12

Yep

Das helemaal geen verkeerd spul, de dopjes kunnen ook wel tegen een medium luchtsleutel etc ..
Met andere woorden de prijs/kwaliteitsverhouding daarvan ligt heel erg goed ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

luuk

Snap-on zou ik nooit doen, klinkt wel lekker en is ook goed gereedschap maar veeel te duur en de steek-ringsleutels zijn veel te scherp... en natuurlijk een setje inbussleutels en dan het liefst zonder de bol-kop daar van gaan de schroeven alleen maar kapot. gedore hazet stahlwille facom en schroeven draaiers van PB

Luuk

nickk.

Ik weet niet ofdat ik het nu in het goede topic zet, anders moet het maar even verplaatst worden.
Als ontzettende noob, zou ik het wel handig vinden als er ergens een lijst te vinden is met het basisgereedschap wat je nodig hebt om aan je volvotje te sleutelen en ik kan me voorstellen dat er nog meer mensen zijn :P
Zou het geen optie zijn om hier die lijst, in dit topic, te maken?

thuur

Samengevoegd.

Gr ;)

thuur

Iemand tips voor een draagbare accu schroef/boor machine?

Zal worden gebruikt voor kleine boorklusjes (dun of zacht metaal/hout/plastic), als staalborstel, afbramen, schuren, etc.

Ik heb al veel in mijn handen gehad, maar weinig overtuigend spul. Of de accu laat het na een jaar afweten, of zo'n ding heeft gewoon de Kracht niet.

Liefst in een aanbieding met 2 accu's, want als je dat ding nodig hebt......

Gr :D

Daf46

Ikzelf heb een Metabo met van die aircooled accus (BSZ 12 Impuls). Zeer veel koppel iig, het ding is nu 5 jaar oud en de 2 accu's die erbij waren doen het nogsteeds prima. (Lader doet ze vol in 30')
Het apparaat zelf lijkt ook gebouwd voor de eeuwigheid.

Nadeeltje: prijs was vrij hoog.

Hoewel : http://www.kieskeurig.be/accuschroefboormachine/metabo/bsz_12_impuls/253644/